Magyarországon a kereskedelmi márkás (azaz a sajátmárkás) termékek értékbeli súlya a napi fogyasztási cikkek piacán 2014-ben 23 százalék volt - derül ki a GfK friss kutatásából.
Szerző(k): EconomxMinimálisan romlott a GfK gazdaságkutató intézet júliusra vonatkozó, előremutató német hangulatindexe. Tavaly október óta először gyengült a mutató, elsősorban a görög adósságválság miatt.
Szerző(k): MTIKözel 14 éves csúcsra emelkedett a GfK gazdaságkutató intézet júniusra vonatkozó, előremutató német hangulatindexe: a szerdán közölt adatok szerint az index 10,2 pontra emelkedett a májusi 10,1 pontról.
Szerző(k): MTI-EcoA tartós műszaki cikkek értékesítése 2015 első negyedévében 11,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva, a növekedés fő hajtóerejét a telekommunikációs szektor és a háztartási nagygépek eladása adta - közölte a GfK Hungária Piackutató kedden.
Szerző(k): Inforádió, MTIKét év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon; a legkeresettebb termékek a kozmetikumok, az állateledelek és az ásványvíz.
Szerző(k): EconomxA vártnál kevésbé emelkedett a GfK gazdaságkutató intézet májusra vonatkozó, előremutató német hangulatindexe: a csütörtökön közölt adatok szerint az index 10,1 pontra emelkedett az áprilisi 10,0 pontról, miközben a piaci elemzők többsége 10,2 pontos értékre számított.
Szerző(k): MTI-EcoA GfK gazdaságkutató intézet márciusra vonatkozó, előremutató német hangulatindexe 10 pontra nőtt a korábbi 9,7 pontról. A piaci elemzők többsége arra számított, hogy 9,8 pont lesz a mutató.
Szerző(k): MTI-EcoA GfK komplex fogyasztói bizalom indexe (fbi) 2015. márciusában 164,8 pont, ami gyakorlatilag változatlan 2014 decemberéhez képest.
Szerző(k): Economx