A magyarországi Uber el fog térni a platform hagyományos üzleti modelljétől.
Szerző(k): EconomxAz Uber budapesti restartját kezdeményezte hazánk leghosszabb ideje működő taxiszolgáltatójával, a Főtaxi-csoporttal együttműködésben. A lépéssel Budapest különleges szerepet fog betölteni a cég európai divíziójában.
Szerző(k): Hercsel AdélIsmét ugyanannyian autóznak, mint a koronavírus-járvány előtt, azonban ezek között kevesebb a taxis, mint 2019-ben.
Szerző(k): Zádori BenceCsak a történelem törhet pálcát a nemzeti tőkésosztály felett - mondta az Indexnek Nagy Elek milliárdos nagyvállalkozó. Az interjúban beszélt a kormány és a jegybank felelősségéről, az ország előtt álló legnagyobb kihívásokról, és Orbán Viktor valódi súlyáról. Ismertette a BÁV-val, a Főtaxival és az Inforggal kapcsolatos terveit, a BKIK elnökeként pedig elismerte: nem találja a közös hangot az országos kamara vezetőjével, Parragh Lászlóval.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA Főtaxi több területen is új rekordot jelentő teljesítménnyel zárta az elmúlt évet – közölte a taxitársaság.
Szerző(k): Varga CsengeBudapest után már öt vidéki városban is elérhető a Főtaxi szolgáltatása. Most Székesfehérváron és Dunaújvárosban debütál a társaság. A cég vezérigazgatója szerint országos hálózatot építenek.
Szerző(k): Koncsek RitaBudapest, Szombathely és a Velencei-tó után hamarosan már Pécsett is igénybe vehetőek lesznek a Főtaxi szolgáltatásai. A szeptember 15-i induláskor a társaság helyi partnere közel 40 autóval áll majd az utasok rendelkezésére, ami a baranyai megyeszékhely egyik legnagyobb flottája lesz - adta hírül a cég.
Szerző(k): Szász PéterA Budapest Taxival történt egyesülés után tovább terjeszkedik a Főtaxi: ez akvizíciók helyett térbeli és üzleti növekedést jelent például új üzletágak indításával. A cég tagdíjkedvezménnyel igyekszik csökkenteni a csúcsidőszakban kialakult sofőrhiányt és az utasigények változásával más szerepet szán az élő diszpécserszolgálatnak. Reich Ádámmal, a Főtaxi Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Szerző(k): Szász PéterMiközben a nagy budapesti taxitársaságok mérsékelt növekedést tudtak felmutatni 2021-ben az azt megelőző évhez képest, a Bolt szárnyalt: a bevétele most először megelőzte a Főtaxiét, nagy a profitrátája, a tulajdonosok pedig milliárdos nagyságrendű osztalék kivételéről döntöttek.
Szerző(k): Szász Péter