A jegybank legújabb felmérése szerint a pénzpiaci ügyfelek 84 százaléka használja már valamilyen szinten az elérhető digitális szolgáltatásokat.
Szerző(k): Rácz GergőNemzetközi szoftverfejlesztő piacon jelen lévő fintech céget vett a Gloster – közölte a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett cég.
Szerző(k): Szabó DánielA Visa márciusban lezárta a Tink felvásárlását. A Tink egy nyílt banki platform, amelynek segítségével az ügyfelek mozgathatják pénzüket, hozzáférhetnek összesített pénzügyi adataikhoz, valamint olyan intelligens pénzügyi szolgáltatásokat használhatnak, mint a kockázatelemzés és a számlaellenőrzés.
Szerző(k): Herman BernadettSoha nem látott számú tranzakció és rekord összérték jellemezte 2021-ben a vállalati felvásárlások és egyesülések piacát. Az általános pénzbőség, az alacsony kamatok, a Covid miatt elhalasztott vásárlások és a cégek átértékelődése kiváló alapot teremtett a felvásárlásoknak. De mi várható 2022-ben az emelkedő kamatok és nemzetközi bizonytalanság fényében?
Szerző(k): EconomxA Magyar Bankholding csoport a londoni központú Thought Machine-t választotta partneréül új digitális banki világának elindításához. A Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék csoport egyesülésével létrejövő szuperbank lesz az első hagyományos hazai bank, amely ezt a technológiát használja.
Szerző(k): Herman BernadettA számlák zárolásával, a sikertelen tranzakciók és a devizaváltás kezelésével kapcsolatban is lépett a fintechcég, próbálnak fogyasztóbarátabbak lenni.
Szerző(k): Herman BernadettA Benker blokklánc alapú neobank pénzügyi szolgáltatói engedélyt kapott a Litván Nemzeti Banktól, és 600 ezer euró (214 millió forint) jegyzett tőkével megkezdi működését várhatóan az Európai Unió teljes területén - tájékoztatta a magyar szakemberek által létrehozott társaság az MTI-t.
Szerző(k): Domokos LászlóNincs szükségük senkinek a nevére vagy a horoszkópjára ahhoz, hogy meg tudják mondani, mégis mit fog vásárolni. A CyBERG technólógiai vállalatnak nagyszabású terveik vannak a blokklánc-alapú fejlesztések, és a gépi tanulás területén. Anonimizált adatokkal tennék átláthatóbbá a digitális hirdetéseket, a modellteremtéstől viszont még messze vannak.
Szerző(k): Nagy Martin