A vállalat vezérigazgatója szerint már nem érdemes a Ford Fiestába, a Ford Focusba és társaikba fektetni.
Szerző(k): H. A.A tervek szerint szeptember 25-én döntöttek volna a Kínában gyártott elektromos autókkal szembeni vámok ügyében, ám egy héttel kitolták az erről szóló szavazást.
Szerző(k): Gulyás ÁbelNem csak az elmúlt hetekben folyamatosan napvilágot látó rossz hírek, de a részvényárfolyamok is tükrözik az európai, azon belül is a német autóipar válságát. Igazi bikapiacon voltak képesek összezuhanni a szektor papírjai és nem mutatnak szép képet technikailag sem.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásAz olasz üzleti és vállalkozásügyi miniszter javaslatot tett rá, hogy egy évvel korábbra hozzák a belső égésű motorral rendelkező gépkocsik tilalmának felülvizsgálatára vonatkozó, 2026-ra tervezett záradékot.
Szerző(k): Kiffer AnnaA Leapmotor nevű gyártó ötödét birtokló Stellantis már fogadja is a rendeléseket.
Szerző(k): Z. B.Hiába a turbulens piaci hírek, az AutoWallisnál nem aggódnak, az elemzők szerint a részvények egy éves célára 223 forint lehet, miközben belengettek idénre minimum még egy akvizíciót.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz olasz miniszterelnök önpusztítónak nevezte az arra vonatkozó uniós döntést, hogy 2035-től ne lehessen többé forgalomba helyezni belső égésű motor hajtotta gépjárműveket.
Szerző(k): G. É.A mellékelt ábra szerint egymásnak feszülhet a munkavállalói, szakszervezeti oldal és a Volkswagen vezetése a kilátásba helyezett radikális leépítések miatt. A német gazdasági miniszter nagy egyeztetést és mentőövet ígért, ehhez képest egyelőre csak üres politikai lózungokat tehettek zsebre a bajba jutott német autóipar szereplői.
Szerző(k): Hercsel Adél