Az autóval közlekedőknek fontos lehet, hogy a benzin és a dízel literenkénti áráról megjött a friss bejelentés, mennyiért lehet tankolni.
Szerző(k): EconomxKomoly kihívásokkal néznek szembe a világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei: elöregedtek az ültetvények, lassú az újratelepítés, emiatt folyamatosan csökken a termelés, miközben nő a kereslet. A küszöbön álló pálmaolaj-válság pedig felhajtja az összes többi növényi olaj árát.
Szerző(k): G. É.Az idei nyitó negyedévben eddig elég szerény teljesítményt hozott tető alá az ingatlanpiac Magyarországon. Az OTP Ingatlanpont szerint a valós statisztikák egész más képet festenek a várakozásokhoz képest.
Szerző(k): EconomxDrága, drágább, fagyi? Idén nyáron a fagylalt sem ússza meg az inflációt: a gombócon is meglátszik az alapanyagárak emelkedése. Mi elindultunk, hogy megtaláljuk Budapest legolcsóbb fagyiját – és közben megkérdeztük a járókelőket is, mit gondolnak a nyári hűsölés áráról.
Szerző(k): Faragó JankaEgekbe emelték az árakat és kezd visszanyalni a fagyi – Montenegróban nem értik az idegenforgalomból élők, hogy mi történik velük. Július végén még mindig azt várják, hogy végre elkezdődjön a szezon.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz irányadó számítások szerint legalább 1000 forintos, csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon, amennyiben életbe lép az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező reformja. A svéd kormány is élesen bírálja a tervezetet, amely az alternatív dohánytermékeket éppúgy érintené, mint a hagyományos cigarettát. Elisabeth Svantesson pénzügyminiszter egyértelművé tette: Svédország nem nézi tétlenül az uniós beavatkozást. A skandinávokon túlmutató kockázat, hogy a változások még nagyobb teret adhatnak Európa-szerte a feketepiacnak.
Szerző(k): K. G.A Nyugdíjas Parlament vezetője azt gondolja, a bérek növekedéséhez kéne igazítani az idősek juttatását. Az ötletet például a Tisza sem vetné el, a Fidesz azonban egy baloldalizással megfűszerezett brüsszelezéssel felelt a felvetésre.
Szerző(k): Sándor ZoltánKészülhetnek a vállalkozások, ha céges flottában gondolkodnak a jövőben is: az Európai Bizottság legújabb klímatervezete szerint 2030-tól minden cég elfelejtheti a belső égésű motorokat, mivel kizárólag elektromos autókat tarthatnak majd fenn. Az autókölcsönzők szerint ez nemcsak az iparágat, hanem a fogyasztókat is ellehetetleníti.
Szerző(k): T. K.