Kedd este jelent meg a kormányrendelet a koronavírus kimutatására alkalmas gyorstesztek árusítási lehetőségének kiterjesztéséről. A lépéstől az árverseny élénkülését várják, azaz olcsóbbak lehetnek ezek a termékek.
Szerző(k): Szabó DánielOnline csatornákon keresztül próbálták elérni a fogyasztókat a világjárvány alatt a szépségipari vállalatok és termékkínálatukat is a karanténhoz és a bezártsághoz igazították. A vásárlók emellett nyitottak lettek az új, innovatív technológián alapuló fogyasztói élményekre is - derül ki a McKinsey&Company felméréséből.
Szerző(k): Tér DiánaTöbb mint 100 millió forintot fizet ki a Rossmann az oltást felvevő dolgozóinak.
Szerző(k): Tér DiánaAz országos kiskereskedelem forgalmának volumene 4,1 százalékkal nőtt augusztusban tavalyhoz képest - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal adatközléséből. Főként a ruhavásárlás és a drogériás eladások javultak. Nagyot emelkedett az e-kereskedelem is.
Szerző(k): Szabó DánielEgyre több helyen elérhetőek a drogéria üzletei és új online szolgáltatása. A cég árbevétele is nőtt az elmúlt években és idén is a trend folytatódására számítanak. Több megyeszékhelyen és nagy városban nyitnak új üzleteket.
Szerző(k): Szabó DánielA Vízangyal kozmetikai termékek 2021 júniusától elérhetőek a drogériák polcain. A termékek több mint három éven át tartó, mintegy 300 millió forintos fejlesztését Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvizet hazai piacvezetővé tevő üzletember vezette.
Szerző(k): Domokos ErikaA budapesti címeken elérhető Rossmann futár akár a rendelés napján kiszállítja az összeállított csomagot. A biztonságos, érintkezésmentesen is igényelhető szállítás 15 ezer forintos rendelés felett ingyenes - adta hírül a drogérialánc.
Szerző(k): Domokos LászlóNyolc budapesti és Budapest környéki Mol-töltőállomáson várják brandingelt Rossmann megállítópolcokkal a vásárlókat - adta hírül a drogérialánc.
Szerző(k): Domokos LászlóAz előző két év után Magyarországon 2020-ban is a Rossmann volt a legnagyobb márkaérték indexszel rendelkező drogéria. A tavaly októberben végzett reprezentatív felmérés átfogó betekintést nyújt az élelmiszer-kiskereskedelmi trendekbe – arra fókuszálva, hogy a fogyasztók mi alapján választják meg a vásárlás helyét.
Szerző(k): Molnár Csaba