Átlépte a 2 milliót a UPC Magyarország előfizetéseinek száma, a cég árbevétele 10,2 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben. A vezetékes és mobil előfizetések száma 128 ezres éves emelkedéssel 2 millió 25 ezer fölé emelkedett, ami 6,8 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest - közölte a vállalat pénteken az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyBár húsz üzletegységgel rendelkezik Magyarországon a Praktiker, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése a legdinamikusabb. A webshop 2009 tavaszán kezdte meg működését, 2016 májusában teljesen megújult és immár a vállalat bevételeinek több mint 5 százalékát garantálja - adta hírül a társaság.
Szerző(k): K. Kiss GergelyVezető technológiai szakemberek, a bankszektor és az egészségügy meghatározó képviselői részvételével Magyarországon elsőként tartanak a blokklánc-technológiáról konferenciát novemberben Budapesten.
Szerző(k): Domokos LászlóA Vodafone is elindította Digitális jólét alapcsomagjának értékesítését, ami azoknak az embereknek nyújt lehetőséget, akik korábban anyagi okokból voltak kénytelenek távol maradni az internet világától - jelentette be a szolgáltató hétfői sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA bankoknak sokkal élesebb versenyre kell felkészülniük a jövőben, ehhez a mostaninál korszerűbb szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, ennek egyik első lépéseként 2019 második felében Magyarországon bevezetik az azonnali fizetések rendszerét - derül ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) szakértőinek az MTI-hez eljuttatott tanulmányából.
Szerző(k): Domokos ErikaAz adóelkerülésről és a Google-adóról tárgyaltak az uniós pénzügyminiszterek, akik luxemburgi ülésükön egyetértenek abban, hogy a digitális cégeket is meg kell adóztatni - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) az MTI-vel.
Szerző(k): Domokos ErikaA Vodafone újrapozicionálja magát: új márkastratégiát vezet be, melynek során változik a vállalat arculata és szlogenje is - jelentette be a mobilszolgáltató csütörtöki sajtótájékoztatóján, ahol az is kiderült, hogy a magyarok hogyan látják a jövőt.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaAz Európai Bizottság menetrendet hozott létre a digitális gazdaság igazságos adóztatására. A vállalatoknak ott kell adót fizetniük, ahol nyereséget termelnek. Az egységes uniós szabályok 2018 tavaszán léphetnek hatályba.
Szerző(k): Domokos Erika