csr

06.
23.
12:00
Így készül a jövőre a magyar McDonald's

Így készül a jövőre a magyar McDonald's

„A múlt évben 6 milliárd forintot költött fejlesztésekre a hazai McDonald's" - többek között erről beszélt Égi Zsolt ügyvezető igazgató a Napi.hu-nak adott interjújában, amelyben szó esett még a terjeszkedésről, a "Jövő élménye" koncepcióról is és azt is elárulta, hogy van-e magyar "varázsszám".

Szerző(k): Csernátony Csaba
06.
10.
15:39
Leginkább arra van szükség, hogy a civilek megértsék a vállalatok szándékát

Leginkább arra van szükség, hogy a civilek megértsék a vállalatok szándékát

Az idei év a cégek számára az egészségfejlesztésről és a pandémia utáni kártalanításról szól – akár mentális értelemben is, de ebben az is fontos, hogy melyik cég hol tart a saját fenntarthatósági stratégiájában. Ez derült ki az ötödik alkalommal megtartott Good Impact Fenntarthatósági Vásáron, ahol szakmai előválogatáson átjutó civilszervezeti szolgáltatásokat kínálták megvételre a vállalati HR, PR és CSR projektek vezetőinek. A fórum házigazdáját, Kiss Gyöngyvért kérdeztük.

Szerző(k): Szabó M. István
02.
26.
14:41
Nagybanki támogatót kapott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Nagybanki támogatót kapott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Harmincezerrel több rászoruló embernek segíthet a Magyar Élelmiszerbank Egyesület annak köszönhetően, hogy közösen a Szlovén Élelmiszerbankkal sikerrel pályázott támogatásért az Intesa Sanpaolo Csoport – a CIB Bank anyavállalata – jótékonysági alapjánál. A két szervezet a támogatást egy 80 ezer eurós költségvetésű projektben használhatja fel, amelyet az Olasz Élelmiszerbank koordinál majd, és amelynek keretében egy új élelmiszergyűjtő központ is létesül Magyarországon.

Szerző(k): Herman Bernadett
02.
18.
10:18
Megkérdezték a magyar bankok ügyfeleit: íme az eredmény

Megkérdezték a magyar bankok ügyfeleit: íme az eredmény

Fontosnak tartják a magyarok a bankok átlátható, etikus, felelős működését, anélkül, hogy pontosan tudnák, mit takar egy hitelintézet társadalmi felelősségvállalása (CSR). A Takarékbank megbízásából készült reprezentatív közvélemény-kutatás megmutatta, hogy a kilenc nagy hazai hitelintézet ügyfeleinek egyöntetűen a legfontosabb bankjuk megbízhatósága, valamint olyan praktikus tényezők, mint például a gyorsaság vagy a jól működő online felület.

Szerző(k): Herman Bernadett
11.
21.
21:49
Pénz nélkül is segíthetnek a vállalatok az állami gondozott gyerekeken

Pénz nélkül is segíthetnek a vállalatok az állami gondozott gyerekeken

Edukációs kampányt indít állami gondozott gyermekeknek a Gyermekhíd Alapítvány, amelyhez vállalatok támogatását kéri - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
01.
10:49
Átalakítja összes üzletét a MediaMarkt

Átalakítja összes üzletét a MediaMarkt

Egy hosszú távú terv részeként megújul az összes MediaMarkt üzlet. A felújítási projekt során az Access4you-val együttműködésben az összes áruház tanúsított akadálymentes helyszínné válik - írja közleményében a lánc.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
08.
15:55
Kuponakcióval segítene a Tesco

Kuponakcióval segítene a Tesco

A Tesco vásárlói augusztus 3. és szeptember 6. között egy kuponakcióban vehetnek részt. A kasszáknál kapható 250 forintos kuponok megvásárlásával támogathatják az Ökumenikus Segélyszervezet Iskolakezdés együtt! adománygyűjtő kampányát. A befolyt pénzből hátrányos helyzetű gyermekeknek biztosítanak iskolaszereket.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
19.
08:00
Kritikus helyzetben a civil szféra a járvány miatt

Kritikus helyzetben a civil szféra a járvány miatt

Tízből hat civil szervezet működése lehetetlenülhet el, ha nem kap időben segítséget – mondja Szalay Orsolya, az Erste Bank Hungary social banking vezetője. A speciális hitelkonstrukciók mellett számtalan lehetőség van arra, hogy akár a cégek, akár a magánemberek támogathassák a jó ügyeket.

Szerző(k): Herman Bernadett
06.
17.
18:27
Komoly CSR-programról döntött az Unilever

Komoly CSR-programról döntött az Unilever

A világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, az Unilever 2039-ig egymilliárd eurót fordít természetvédelemre és a természeti erőforrások megőrzésére - közölte a társaság szerdán az MTI-vel.

Szerző(k): Szász Péter
04.
06.
10:54
Logóikat rajzolták át a cégek, úgy rákattantak egy víruskampányra

Logóikat rajzolták át a cégek, úgy rákattantak egy víruskampányra

A figyelemfelhívás, az üzenet átadása és nyomatékosítása fontos - ezért ikonikus cégek önszántukból olyat tettek, amit amúgy, "békeidőben" a brand és a márkaidentitás rombolásának tartanának. Most jó ügyet szolgál.

Szerző(k): Szabó M. István