black_friday

11.
18.
13:50
Egyre kevesebb embert érdekel a Black Friday

Egyre kevesebb embert érdekel a Black Friday

Nagymértékben csökkent az érdeklődés a konzumtéboly iránt és nem csak a tavalyi, járvánnyal terhelt időszakban. A pénzszórás minősített időszaka 2017-ben volt a csúcson, azóta stabilan leszálló ágban van a bődületes marketingtámogatás ellenére is.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
15.
14:47
Indulnak a novemberi akciós vásárlások - igazi zsibvásárnak ígérkezik a Black Friday

Indulnak a novemberi akciós vásárlások - igazi zsibvásárnak ígérkezik a Black Friday

Az akciós vásárlási Black Friday (fekete péntek) napra inkább online rendelnek a magyarok, a várható vásárlók majd’ 90 százaléka tervez az interneten költekezni. Nekik és a fizikai boltokban nyomulóknak ezer- és tízezerszám kínál háztartási kisgépet és szépségápolási eszközt, tévét, laptopot és mobiltelefont az eMAG-Extrem kettős. De személyautót és balatoni apartmant vagy botoxkezelést is be lehet szerezni a fekete pénteken.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
11.
10:22
Függővé teszi a magyarokat a Black Friday

Függővé teszi a magyarokat a Black Friday

A hazai vásárlók kifejezetten keresik a karácsonyi időszakot megelőző leárazásokat, és annak a jelenségnek is örülnek, hogy az eredetileg egy napra – november negyedik péntekére – időzített esemény manapság több napig vagy akár hétig is eltart. A leárazássorozatra a férfiak indulnak be jobban.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
11.
08:37
Nincs ok a pánikra: lesz elég játék a polcokon

Nincs ok a pánikra: lesz elég játék a polcokon

A Regio Játék forgalmának 60 százalékát az ünnepi időszakban bonyolítják le, és várhatóan idén sokan döntenek az online vásárlás mellett. Attól nem kell félni, hogy nem lesz játék, már nyáron feltöltötték raktáraikat Legóval és társasjátékokkal.

Szerző(k): Tér Diána
11.
05.
13:08
A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

Két táborra osztottak a magyarok Black Friday ügyben (is): átkozzák vagy szeretik, de abban egyetértenek, hogy idén kevesebbet költenének. Sőt, minden harmadik vásárló átverésnek tart-ja az akciósorozatot. Ha valakiknek igazán van okuk ünnepelni, akkor azok az online kereske-dők: tavaly nagyságrendekkel nőtt és idén is bővül a netes vásárlás.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
02.
10:16
Hurrikánhoz hasonló vásárlói rohamra számít a MediaMarkt a Black Friday időszakban

Hurrikánhoz hasonló vásárlói rohamra számít a MediaMarkt a Black Friday időszakban

Raktárai bővítésével és automatizálásával, az árukészlet hónapok óta tartó felhalmozásával, és további kiszállító partnerek szerződtetésével készül a MediaMarkt a kiskereskedelem legnagyobb próbatételére. Úgy számolnak, hogy a Black Friday-tól karácsonyig terjedő időszakban a szokásos forgalom mintegy háromszorosát kell kiszolgálniuk.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
28.
08:29
Figyelni kell a karácsonyi költésnél, januárban jöhetnek a nagy fogások

Figyelni kell a karácsonyi költésnél, januárban jöhetnek a nagy fogások

Cikk-cakkosnak ígérkezik az idei hosszú karácsonyi szezon, ami a fekete péntekhez köthető többhetes akciózással kezdődik és várhatóan a januári leárazásokkal végződik majd. Érdemes a pénzt beosztani.

Szerző(k): Komócsin Sándor
10.
21.
15:44
A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

Ruházati vagy divatboltba a magyarok csak elvétve tévednek be, szinte már az alsóneműket is az interneten szerzik be. Sőt, csaknem tizedük már egyáltalán nem vásárolna ilyen terméket ebben az évben. A divatboltok csak a Black Friday-ban reménykedhetnek, de akkor is inkább a neten várható komolyabb tolakodás.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
15.
10:10
Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Tavalyhoz képest hatezer forinttal kevesebbet, vagyis 34 ezret költenek el Black Friday akciók keretében idén a magyarok. Az eddig slágertermékek csak erősen mérsékelt érdeklődés mutatkozik a számítógépes és szórakoztató elektronikai eszközök iránt, míg az új sztárok a barkács- és kerti áruk lesznek.

Szerző(k): Molnár Csaba