Az akciós vásárlási Black Friday (fekete péntek) napra inkább online rendelnek a magyarok, a várható vásárlók majd’ 90 százaléka tervez az interneten költekezni. Nekik és a fizikai boltokban nyomulóknak ezer- és tízezerszám kínál háztartási kisgépet és szépségápolási eszközt, tévét, laptopot és mobiltelefont az eMAG-Extrem kettős. De személyautót és balatoni apartmant vagy botoxkezelést is be lehet szerezni a fekete pénteken.
Szerző(k): Molnár CsabaA hazai vásárlók kifejezetten keresik a karácsonyi időszakot megelőző leárazásokat, és annak a jelenségnek is örülnek, hogy az eredetileg egy napra – november negyedik péntekére – időzített esemény manapság több napig vagy akár hétig is eltart. A leárazássorozatra a férfiak indulnak be jobban.
Szerző(k): Molnár CsabaA Regio Játék forgalmának 60 százalékát az ünnepi időszakban bonyolítják le, és várhatóan idén sokan döntenek az online vásárlás mellett. Attól nem kell félni, hogy nem lesz játék, már nyáron feltöltötték raktáraikat Legóval és társasjátékokkal.
Szerző(k): Tér DiánaKét táborra osztottak a magyarok Black Friday ügyben (is): átkozzák vagy szeretik, de abban egyetértenek, hogy idén kevesebbet költenének. Sőt, minden harmadik vásárló átverésnek tart-ja az akciósorozatot. Ha valakiknek igazán van okuk ünnepelni, akkor azok az online kereske-dők: tavaly nagyságrendekkel nőtt és idén is bővül a netes vásárlás.
Szerző(k): Molnár CsabaRaktárai bővítésével és automatizálásával, az árukészlet hónapok óta tartó felhalmozásával, és további kiszállító partnerek szerződtetésével készül a MediaMarkt a kiskereskedelem legnagyobb próbatételére. Úgy számolnak, hogy a Black Friday-tól karácsonyig terjedő időszakban a szokásos forgalom mintegy háromszorosát kell kiszolgálniuk.
Szerző(k): Molnár CsabaCikk-cakkosnak ígérkezik az idei hosszú karácsonyi szezon, ami a fekete péntekhez köthető többhetes akciózással kezdődik és várhatóan a januári leárazásokkal végződik majd. Érdemes a pénzt beosztani.
Szerző(k): Komócsin SándorRuházati vagy divatboltba a magyarok csak elvétve tévednek be, szinte már az alsóneműket is az interneten szerzik be. Sőt, csaknem tizedük már egyáltalán nem vásárolna ilyen terméket ebben az évben. A divatboltok csak a Black Friday-ban reménykedhetnek, de akkor is inkább a neten várható komolyabb tolakodás.
Szerző(k): Molnár CsabaTavalyhoz képest hatezer forinttal kevesebbet, vagyis 34 ezret költenek el Black Friday akciók keretében idén a magyarok. Az eddig slágertermékek csak erősen mérsékelt érdeklődés mutatkozik a számítógépes és szórakoztató elektronikai eszközök iránt, míg az új sztárok a barkács- és kerti áruk lesznek.
Szerző(k): Molnár Csaba