bevásárlás

01.
12.
09:57
A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.

Szerző(k): Nagy Kristóf
12.
25.
12:20
Uniós elsők vagyunk az általános drágulásban

Uniós elsők vagyunk az általános drágulásban

Egy friss kutatás szerint a magyarok sűrűbben járhatnak boltba jövőre, de kevesebbet vásárolhatnak alkalmanként. A várható tendenciát a rendkívül nagy élelmiszer-drágulással magyarázzák a kutatók.

Szerző(k): Economx
12.
22.
15:15
Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Ahogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.

Szerző(k): Economx
12.
15.
09:06
Két kenyér és három kiló krumpli annyiba kerül, mint pár éve egy éttermi vacsora két főre

Két kenyér és három kiló krumpli annyiba kerül, mint pár éve egy éttermi vacsora két főre

A Telex újságírói elmentek a Lidl-be és megvásárolták ugyanazokat a termékeket, amelyeket napra pontosan egy évvel ezelőtt is. A drágulás pedig összegszerűen is nagyon látványos, a karaj kilója 750 forinttal kerül most többe, a gouda sajt 800 forinttal, a kockasajt is 800 forinttal, de még fél kiló spagetti is 250 forinttal.

Szerző(k): Economx
12.
12.
09:12
Nagyobb lehet a baj a nyugdíjasoknál, mint azt a hivatalos statisztika állítja

Nagyobb lehet a baj a nyugdíjasoknál, mint azt a hivatalos statisztika állítja

A KSH furcsán számolja a nyugdíjas inflációt az Azénpénzem.hu szerint, ugyanis az energia arányát csökkentették, az élelmiszerek súlya ugyan nőtt, de annak mértéke a nyugdíjasoknál jóval alacsonyabb, mint az összes háztartásban. Köztudott ugyanakkor, hogy minél csekélyebb jövedelemből él valaki, annál nagyobb a kiadásain belül az élelmiszer és a rezsi aránya.

Szerző(k): Economx
12.
03.
07:39
Íme, a boltok mennyiségi korlátozásai

Íme, a boltok mennyiségi korlátozásai

A 24.hu összeszedte hogy mely boltok, milyen mennyiségi korlátozást vezetnek be az árstopos termékekre. Ennek az intézkedésnek a fő célja, hogy mindenkinek jusson a termékekből.

Szerző(k): Economx
11.
15.
08:23
Drágább lesz megtölteni a Mikluás-puttonyokat idén

Drágább lesz megtölteni a Mikluás-puttonyokat idén

Az infláció és a gyártási költségek emelkedése elérte az édesipari szereplőket is. Mikulásra készülve a csokifiguráknál tapasztalhatnak kiugró drágulást a vásárlók.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
13.
09:17
Romániában sokan visszatérnek a "fizikai" boltokba

Romániában sokan visszatérnek a "fizikai" boltokba

Romániában a vásárlók visszatértek az offline boltokba azt követően, hogy a koronavírus-járvány idején rászoktak az online bevásárlásra. Az elektronikus kereskedők egy részének nyakán maradhat a raktárkészlet.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
07.
18:53
Kellemetlen meglepetés érheti Budapest ikonikus kirakodóvásán a vevőket

Kellemetlen meglepetés érheti Budapest ikonikus kirakodóvásán a vevőket

Szemben az elmúlt évekkel idén nem a Fővárosi Önkormányzat rendezi a Vörösmarty téren a karácsonyi vásárt, hanem az V. kerületi önkormányzat. Korábban és most is egy-egy rendezvényszervező cég működik közre a szervezésben, ám kérdések merülnek fel a bérleti és a közterület-használati díj közötti nagy különbséggel kapcsolatban, ami komoly hatást gyakorolhat a vásári termékek árára is.

Szerző(k): Economx