autómegosztás

01.
04.
06:51
Üres kocsiból bajosan lesz telekocsi Magyarországon

Üres kocsiból bajosan lesz telekocsi Magyarországon

„Bosszantó tud lenni, amikor több mint negyed órája fagyoskodik az ember a megállóban, és ha jön a busz, akkor sem biztos, hogy felfér rá, miközben látja, hogy a legtöbb autós egyedül ül a járművében.”

Szerző(k): Sánta András
12.
19.
19:15
Ekkora összegeket szakítanak a telekocsisok

Ekkora összegeket szakítanak a telekocsisok

Az utazási távolság jelentős mértékben befolyásolja, hogy mekkora összegért éri meg a sofőrök számára az autómegosztás.

Szerző(k): Vermes Ádám
12.
11.
07:03
Forradalom a céges autózásban: ilyen a jövő közlekedése

Forradalom a céges autózásban: ilyen a jövő közlekedése

Egyre több cég választja az autómegosztást a hagyományos lízing, bérlés, taxi vagy céges flotta kiegészítéseként. Költséghatékony, fenntartható, jövőbe mutató, és még egyszerűbb is. Cikkünkben áttekintjük, mely vállalkozásoknak éri meg minél hamarabb áttérni a carsharingre.

Szerző(k): Horváth Balázs
11.
21.
14:36
Rászálltak az önkormányzatok az autómegosztók sofőrjeire

Rászálltak az önkormányzatok az autómegosztók sofőrjeire

Többszázezres büntetést is kaphatnak az autósok, ha nem ismerik a jogszabályt. Mutatjuk, hogy tud védekezni, ha beüt a baj.

Szerző(k): Economx
11.
08.
07:54
Hozzányúlna a parkolási rendhez a kormány: lesznek vesztesek

Hozzányúlna a parkolási rendhez a kormány: lesznek vesztesek

Megkönnyítenék a közösségi autók várakozását a kizárólag helyi lakosoknak fenntartott parkolókban. Akad, aki szerint ezeket nem ezért hozták létre.

Szerző(k): Economx
09.
02.
08:11
Évi 18 ezer kilométeres használat mellett sem éri már meg a saját autó

Évi 18 ezer kilométeres használat mellett sem éri már meg a saját autó

Egyre többen használják az autómegosztást a saját gépjármű helyett.

Szerző(k): Economx
08.
22.
19:50

Egyre többen gondolkodnak azon, hogy mi értelme a streamingnek, ha ott is kell fizetni a reklámért

A streaming régen azzal húzta be az embereket, hogy a díjak ellenében elkerülhetik a reklámokat. Most már reklám is van, és még az is pénzbe kerül. Mi akkor az értelme?

Szerző(k): Kreivich Orsolya
08.
22.
14:08
Kipukkadt a lufi? Hegyekben állnak a magukra hagyott elektromos autók Kínában

Kipukkadt a lufi? Hegyekben állnak a magukra hagyott elektromos autók Kínában

Elhagyott parkolókban, gazzal benőve százával állnak Kína-szerte azok az elektromos autók, melyeket csődbe ment vállalkozások magukra hagytak. De vajon miért nem adták el őket?

Szerző(k): Fellegi Tamás
08.
03.
18:15
Felvásárolták a Share Now-t, ezzel új funkciókkal is bővül a szolgáltatás

Felvásárolták a Share Now-t, ezzel új funkciókkal is bővül a szolgáltatás

Autómegosztót vett az AutoWallis, így a mobilitási szolgáltatások teljes spektrumát le fogják fedni.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
03.
04.
12:53
Évi 7500 kilométer alatt semmi értelme kocsit tartani

Évi 7500 kilométer alatt semmi értelme kocsit tartani

A vállalatok a carsharing (megosztott autó hozzáférés) alkalmazásával nemcsak a környezetvédelmet támogathatják, csökkenthetik költségeiket is, illetve cafeteriaelemként olyan dolgozóknak is lehetővé tehetik az autóhasználatot, aki egyébként nem jogosultak rá – olvasható a Jövő Mobilitása Szövetség elemzésében.

Szerző(k): Economx