Egy családi házat tavaly átlagosan 170 nap alatt lehetett eladni. Budapesten 139 napot, a megyeszékhelyeken és a vidéki nagyvárosokban 150-160 napot, a községekben akár háromnegyed évet is várni kell a vevőre - derül ki az ingatlan.com piacfelméréséből.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Vodafone elindította a fővárosban és környékén a 4G+ szolgáltatást az 1800 MHz-es LTE frekvenciasáv bekapcsolásával, amivel másodpercenként akár a 150 Mbites elméleti letöltési sebesség is elérhető - jelentette be Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA cégbíróságon bejegyezték a BHÉV Zrt.-t, így nyugvópontra kerülhet a budapesti városhatáron túl közlekedő HÉV ügye - közölte hétfői számában a Világgazdaság.
Szerző(k): MTIAz agglomerációs közösségi közlekedés megrendelő feladatainak az állam részére történő átadásáról szóló egyes megállapodásokról, valamint a fővárosi közlekedési intézményrendszer átalakításáról is döntött szerdai ülésén a Fővárosi Közgyűlés. Terítéken volt még a kis földalatti felújítása, sportegyesületek támogatása és a hulladékgazdálkodási törvény módosítása is.
Szerző(k): MTI, EconomxÉvente csaknem 0,6 százalékkal növekszik Budapest népessége, miközben jelentősen csökkent az agglomeráció népszerűsége. A főváros belső kerületei ugyanakkor egyre vonzóbbak a lakásvásárlóknak, ami a lakásárak emelkedésében is megmutatkoznak - derül ki az Otthontérkép legfrissebb elemzéséből.
Szerző(k): EconomxAz átalakítás stratégiai pillérei adottak, a tárgyalások a megfelelő ütemben, biztatóan haladnak előre a fővárosi agglomerációs közlekedés állami átvételéről, csak a határidő csúszik - olvasható az NFM közleményében.
Szerző(k): EconomxA Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén kijelölte a javasolt budapesti olimpiai helyszíneket, majd március végi határidővel visszaadta az államnak az elővárosi közlekedés üzemeltetését.
Szerző(k): MTIEldőlt, a főváros kivonul az agglomerációs közlekedésből – ezt javasolja a városvezetés fideszes többségű közgyűlés szerdai ülése előtt. A kormány kész átvenni az agglomerációs közlekedés finanszírozását – bár nem világos, hogy miért.
Szerző(k): Papp Zsolt