A felmondási okok nem megalapozottak, ezért érvényben van a fővárosi önkormányzat és a Mahir Cityposter közötti szerződés, azaz a Simicska Lajoshoz tartozó cég továbbra is működtetheti reklámoszlopait Budapest utcáin - döntött a Fővárosi Törvényszék az Index szerint.
Szerző(k): Szabó DánielEgyes marketing szakértők vélekedése szerint szinte havonta emelkednek az online reklámköltségek, míg néhány éve minimális összeget kellett hirdetésekre fordítani. Ez a drasztikus változás jelentős áremelkedést okozhat, és egyre nehezebb a piacra lépés is. A legnagyobb problémát a hirdetési költségek drasztikus növekedése okozza, mivel az elmúlt évben nagyjából tízszeres drágulást lehetett tapasztalni az online hirdetésekben. Eközben azonban a bevételek brutálisan megugrottak - értékel a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte a Telenor Magyarország Zrt. összehasonlító reklámját - adta hírül a hatóság.
Szerző(k): Szász PéterA Nemzeti Választási Bizottság (NVB) pénteki ülésén döntött az országgyűlési választáson listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló műsoridő felosztásáról az ATV-n, az RTL Klubon és az Advenio Zrt. rádióiban.
Szerző(k): Szepesi AnitaPersze hogy szavazok! címmel társadalmi célú kampányt indít az RTL Magyarország.
Szerző(k): Domokos LászlóCsütörtöki sajtójelentések szerint az Európai Bizottság javaslatot készít az információtechnológiai nagyvállalatok megadóztatására, a várhatóan jövő héten bemutatásra kerülő tervezet értelmében az érintett cégeknek 3 százalékos adót kellene fizetniük az éves forgalmuk után - írja az MTI
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Google szerdán bejelentette, hogy megtiltja felületein a kriptodevizák és a kereskedésükkel kapcsolatos szolgáltatások mindennemű reklámját - adta hírül az MTI. A közlés után jelentősen csökkent a bitcoin árfolyama.
Szerző(k): Domokos ErikaNaponta átlagosan száz termékmegjelenítéssel találkozhatnak a tévénézők az országos kereskedelmi csatornákon - tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavalyi év második felét vizsgáló kutatásából, amelyet legutóbbi ülésén fogadott el az NMHH médiatanácsa.
Szerző(k): Szász Péter