Idén tavasszal nagyon komoly változtatásokat kezdett tesztelni a YouTube-on a Google, a felhasználók tetszését azonban finoman szólva sem nyerték el az újítások.

A megújított felületen ugyanis a videó a bal felső sarokba került, a cím, a videó leírása, valamint a kommentek pedig egy jobboldali sávba kerültek át.

A 9to5Google beszámolója szerint azonban a változtatások most ismét megjelentek néhány felhasználónál, akik ismét lesújtóan nyilatkoztak róla.

Egyelőre tehát továbbra is csak egy tesztről van szó, azonban mindezek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a Google nem tett le a korábbi terveiről, így még mindig fennáll a lehetősége, hogy alapértelmezetté teszik a jövőben az új megjelenést.

Lehullt a lepel a számokról: a Meta lenyomta a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát termelte ki.