A milánói napilap szerint a német légitársaság ajánlata jobb, mint az Easyjeté és a Cerberus befektetési alapé, és mind a pénzügyi stabilitás, mind a fejlesztés tekintetében a Lufthansa nyújtja a legjobb garanciákat. A kormány arra törekszik, hogy az Alitaliát egyben adják el, és ne válasszák le a földi kiszolgáló részlegeket a repülési üzletágról.
Januárban megkezdődhetnek az exkluzív megbeszélések a Lufthansával és az ügyletet az olasz kormány még az előreláthatólag március 4-én tartandó parlamenti választások előtt le akarja zárni - írta a Corriere della Sera.
A légitársaság egy évtizeden belül már a második alkalommal, az idén májusban került kormánybiztosok gondnoksága alá azzal a céllal, hogy vagy átszervezéssel, vagy értékesítéssel, vagy felszámolással tegyenek pontot veszteséges működésének a végére - írta az MTI.
Az Etihad, az Egyesült Arab Emírségek nemzeti légitársasága, az Alitalia 49 százalékos tulajdonosa május elején bejelentette, hogy nem fektet be több pénzt az olasz légitársaságba, miután nem sikerült megállapodni a reorganizációs tervről. A tervet, amely létszámleépítést és fizetéscsökkentést is tartalmazott, a szakszervezetek elfogadták, de a dolgozók 67 százaléka elutasította.
Címlapkép forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop
Százezrek haltak bele az idén, pedig mindenki azt hitte, hogy irány a Hold
Emelné a nyugdíjkorhatárt és csökkentené az egészségügyi szolgáltatásokat a kancelláriaminiszter
Öt tuti jel, hogy 2025 volt a harmadik világháború első éve
Kínai rendőrök helyett, kínai autók érkeznek hazánkba