A 24.hu szúrta ki a Coca Cola LinkedIn-oldalán a bejelentést, miszerint a kínai Costa Coffee-k kínálatában megjelent "a Coca-Cola ízesítésű kávécsalád".
A meleg kólás cappuccinót és lattét május óta kínálják a lánc kínai üzleteiben, a cold brew-ként készített kávés kólákat pedig a napokban vezetik be a forgalomba. A kóla kávéba keverése meglepő lehet, de vélhetőleg ahhoz az ízfordító trendhez kapcsolódik, ami a tonikot is bevezette az espresso fogyasztásba. Utóbbi sikeres kísérletnek tűnik, előbbi viszont egyelőre inkább értetlenséget és csalódottságot váltott ki.
Kapcsolódó
A Napi.hu korábban részletesen megírta a Costa Coffee megvétele mögött húzódó üzleti és termékfejlesztési elképzeléseket. Az már a kávés cég megvételének bejelentésekor látszott, hogy a Coca Cola minden korábbinál jobban meg akar felelni a cégvezető James Quincey híres-hirhedt interjújában elhangzó "We try to be more than a soda company" kijelentésnek.
De az is igaz, hogy az olaszos kávé és a Coca Cola közti határvonalra újonnan kitett kávés kóla aligha több, mint az alig két éve megjelent kólás kávé. Ha épül rá a piacilag is számottevő, látható tömeg, a termékfejlesztésnek e sajátos, minimalista elképzelését akár még ünnepelhetik is.
Legolvasottabb
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Befellegzett a sufnituningnak, a BMW forradalmat indít el ezzel a spéci alkatrésszel
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol