A cég bevétele a június végével záródott hat hónapban 3,8 százalékkal nőtt, szakértők 3,2-3,3 százalékos bővülést vártak. A WPP most azzal számol, hogy idei növekedése jóval 3 százalék feletti lesz az eddig várt 3 százalék feletti helyett.
A reklámügynökség fél éves adózott eredménye 56,6 százalékkal, 245,8 millió fontra esett, igaz, elsősorban egy 122 millió fontos egyszeri leírás miatt.
Egy közelmúltban ismertetett tanulmány szerint a londoni értéktőzsde irányadó FTSE-100-as indexét alkotó száz legnagyobb vállalat vezetői közül a WPP reklámcég feje, Martin Sorrell (képünkön) keresett a legjobban tavaly, összességében több mint 70 millió fontot (25,6 milliárd forintot) kapott.
Legolvasottabb
Egyre nagyobb gáz van: taktikáznak a magyarok, szorul a hurok Európában
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Egyre hangosabban ketyeg a nyugdíjbomba: mennyit bír el még a kassza?
Rátenyerelt a WHO a pánikgombra: szinte pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint a Covidnál
Mi történt? Váratlanul megváltozott az időpont, ekkor találkozik Zelenszkij és Trump
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Elszakadt a cérna: Putyin minden békés megoldást dobott, kiadta a végzetes ukázt
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop