A hazai távvezetéki autópálya-keresztezések korszerűsítési sorozatának keretében az MVM XPert Zrt. elvégezte a MAVIR Zrt. megbízásából a Debrecen-Józsa–Albertirsa távvezeték átépítését is az M4-es autópálya-keresztezésben.
Az alapozási munkák 2024-ben zajlottak le, a technológiai munkafázisok pedig idén májusban kezdődtek és júliusban fejeződtek be.
Kapcsolódó
Az átépítés célja az volt, hogy az autópályát keresztező teljes feszítőköz megfeleljen az érvényben lévő szabvány által meghatározott megbízhatósági szint előírásainak.
A speciális munkafolyamat elvégzéséhez szükség volt rendőri biztosításra is, mert az autópálya forgalmát fázisvezetőnként néhány percre meg kellett állítani.
A MAVIR által 2016-ban indított „Nagy forgalmú autópálya-keresztezések átépítése” projekt ezzel a munkával zárul le – egy közel egy évtizedes korszerűsítési folyamat végére került pont. A programot az egyre gyakoribb időjárási szélsőségek indokolták, amelyek miatt az elavult oszlopszerkezetek már nem biztosították a kellő üzembiztonságot.
Már a kopóréteget építik az M4-es új szakaszán
Újabb jelentős ponthoz érkezett az M4-es gyorsforgalmi út fejlesztése: a Törökszentmiklós és Kisújszállás közötti új épülő nyomvonalon már a kopóréteg kivitelezése zajlik.Bővebben>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott a fogyasztóvédelem
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Összerúgják a port a britekkel is az oroszok, nem fogadják el a morális felelősséget
Babis elengedte birodalmát, jöhet a kormányfői kinevezés