A vasútvonal mindkét oldalán egy-egy 85 méter hosszú magasperon épül utasbeállóval, térvilágítással, valamint hangos utastájékoztató rendszerrel. A peronokhoz rámpa épül az akadálymentes megközelítés érdekében. Jelenleg zajlik a peronépítés, a felsővezetéket érintő munkákat pedig már be is fejezték. A tapasztalatok alapján születik döntés a további fejlesztésről.
A vasúttársaság felidézi, hogy tavaly májusban két hétig ideiglenesen, csúcsidőszakban személyvonatok közlekedtek a körvasúton, a Budapest-Hatvan vasútvonalról Újpesten át Piliscsabára. A felmért utasigények, a járatok nagy kihasználtsága igazolta a vasúttársaság elképzelését, hogy érdemes ezen a vonalon állandó járatot közlekedtetni.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Donald Trump kinevezte magát a béketárgyalások döntőbírójának
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza