Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a népligeti metróállomásnál, a felszínen lévő átmeneti konténerpénztár.
A központban a jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok bejelentésére, pótdíjak rendezésére, információkérésre, valamint a taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre - közölte a BKK.
Kapcsolódó
Az ügyfélfogadó terekben a koronavírus-járvány miatt a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete, és egyidejűleg csak annyi ügyfél lehet bent, ahány pult üzemel.
A többihez hasonlóan a népligeti ügyfélközpont is minden nap 7 és 19 óra között tart nyitva.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Égő lakásból mentettek ki három embert a rendőrök
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!