Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a népligeti metróállomásnál, a felszínen lévő átmeneti konténerpénztár.
A központban a jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok bejelentésére, pótdíjak rendezésére, információkérésre, valamint a taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre - közölte a BKK.
Kapcsolódó
Az ügyfélfogadó terekben a koronavírus-járvány miatt a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete, és egyidejűleg csak annyi ügyfél lehet bent, ahány pult üzemel.
A többihez hasonlóan a népligeti ügyfélközpont is minden nap 7 és 19 óra között tart nyitva.
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Elfogy a levegő Trump körül: sorra fordulnak el tőle a republikánusok
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Satuban a belgák, feltételei vannak a kormányfőnek
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat