A Magyarországon közel 2200 embert foglalkoztató vállalat a döntést az autópiaci bizonytalanságokkal és a koronavírus miatt kialakult helyzettel indokolja - idézi a bejelentést a HR Portal.
A thyssenkrupp korábban 2021-re tervezte a motorkomponensek gyártásának elindítását az új pécsi gyártóüzemben, ahol elektromos motorok alkatrészei is készülnek majd a hibrid és a teljes elektromos meghajtású járművek gyártói számára. A projekt azonban várhatóan 1,5-2 évet csúszik.
Mint írják, sokáig kitartottak a pécsi helyszínre tervezett zöldmezős beruházásának eredeti ütemterve mellett, azonban az autóipari piac bizonytalanságai - így a vevők projektjeinek eltolása - , amelyre a Covid-19 járványhelyzet miatti piaci csökkenés is negatívan hatott, a beruházás újraértékelését tették szükségessé.
Amint a gazdaság visszazökken a normális kerékvágásba, a thyssenkrupp folytatja a beruházás megvalósítását Pécsett. Ennek érdekében jelenleg is folynak az egyeztetések a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel, Pécs Megyei Jogú Várossal, valamint a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt-vel. Ennek a folyamatnak a része egy újabb földterület vásárlásával kapcsolatos terv is.
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Megvan, hogy mennyi pénzért lehet hálálkodni