Az utóbbi időben az élelmiszerek internetes forgalma is jelentősen emelkedik, Angliában az élelmiszer-vásárlás 10 százalékát már a webes áruházakon keresztül intézik.
Az e-kereskedelem speciális üzletág, ezért a vásárlót a kereskedőknek előre kell tájékoztatni mindenről, az interneten vásárolt terméket pedig 14 napon belül indoklás nélkül vissza lehet küldeni. Az eladott termékekért mindig a kereskedő felel, így a beszállítóval vagy a márkaszervizzel kapcsolatos problémákat is neki kell intéznie.
Kapcsolódó
Vámos György azt javasolta, hogy a fogyasztók a kereskedelmi kamarák mellett működő békéltető testületekhez forduljanak, ha kifogásaikat nem rendezik - ezek elérhetőségét a webáruházak honlapján lehet megtalálni - de a fogyasztóvédelmi hatósághoz is fordulhatnak a járási kormányhivataloknál - írta az MTI.
Az e-kereskedelem bővülése azt mutatja, hogy a vásárlók az esetleges fogyasztóvédelmi problémák ellenére is elégedettek a webáruházak szolgáltatásaival - fogalmazott a főtitkár.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
„Ha most engedünk Putyinnak, holnap máshol tör ki a háború” – kemény üzenetet küldött az EU főképviselője
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz