A Magyar Reklámszövetség egyeztetést kezdeményezett a kormányzattal, hogy további egy évre felfüggesszék a reklámadót. A közleményükben úgy fogalmaznak, hogy a korábbi, október 2-i őszi adócsomag-tervezet még a reklámadó további egy évre való felfüggesztését javasolta. Azonban az október 14-i módosításban már csak fél éves időtávlatban határozza meg azt.

Azaz a 2019. július elsejétől, csaknem hat és fél éve érvényes nulla százalékos adókulcs csak 2026. június 30-ig maradna érvényben.

Az MRSZ szerint a korábbi eredményes tárgyalások tapasztalatai alapján mielőbbi konstruktív egyeztetések létrejöttében bízik az érintett döntéshozókkal. Kiemelték, hogy javaslatukat a módosító indítványt benyújtó miniszterelnök-helyettesnek, valamint a Nemzetgazdasági Minisztériumnak eljuttatott levelében kezdeményezték.

Kitérnek arra is, hogy a felfüggesztésre az érintett több ezer hazai és Magyarországon működő kommunikációs iparági szereplő - a hirdető vállalkozások, a médiumok, a reklám- és egyéb kommunikációs ügynökségek - érdekében; de elsősorban a fogyasztók és az egész hazai gazdasági potenciál fenntartása, erősítése miatt lenne szükség.

Itt a bejelentés: ősszel még két új adócsomag is várható a kormánytól, sokan fognak ennek örülni

A kormány készül egy vállalkozásokat érintő adócsökkentési csomaggal is, amely még a beígért szocho-csökkentést is tartalmazhatja, azonban erről csak november elején dönthet a kabinet.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.