Olyan marketingjavaslatokat várnak, melyek segítségével Budafok határozott helyet foglalhat el Budapest turisztikai térképén, úti célként és szakmai elhelyezkedési lehetőségként egyaránt. A pályázat a bor- és pezsgőkészítés megismertetését helyezi fókuszba.
A kerület új arculatának megalkotására minden 18. életévét betöltött, de 35 évnél nem idősebb magyar, illetve európai uniós állampolgár jelentkezhet, az önkormányzat nem köti végzettséghez vagy szakmai tudáshoz a jelentkezést. A pályázatok benyújthatók egyénileg és csapatban egyaránt.
Kapcsolódó
Az önkormányzat arra vár ötleteket, hogyan tenné a budafoki borkultúrát és turizmust márkává, és hogyan építené fel a kerület turisztikai arculatát.
A pályázat döntője, a legígéretesebb pályaművek végleges prezentálása, és az eredményhirdetés a Budafoki Borfesztivált megelőző napon, augusztus 30-án lesz.
A zsűri elnöke Szalay- Bobrovniczky Alexandra - XXII. kerületi főpolgármester-helyettes.
Az első helyezett nyereménye 300 ezer forint, a 2. helyezett 200 ezer forintot, a 3. pedig 100 ezer forintot kap, és minden díjazott a Magyar Turisztikai Ügynökség által felajánlott 4 borból álló borcsomagot.
A fotó forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Őrjöngenek a sógorok: elsöprő többség utasítja el Amerika javaslatát
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból