Olyan marketingjavaslatokat várnak, melyek segítségével Budafok határozott helyet foglalhat el Budapest turisztikai térképén, úti célként és szakmai elhelyezkedési lehetőségként egyaránt. A pályázat a bor- és pezsgőkészítés megismertetését helyezi fókuszba.
A kerület új arculatának megalkotására minden 18. életévét betöltött, de 35 évnél nem idősebb magyar, illetve európai uniós állampolgár jelentkezhet, az önkormányzat nem köti végzettséghez vagy szakmai tudáshoz a jelentkezést. A pályázatok benyújthatók egyénileg és csapatban egyaránt.
Kapcsolódó
Az önkormányzat arra vár ötleteket, hogyan tenné a budafoki borkultúrát és turizmust márkává, és hogyan építené fel a kerület turisztikai arculatát.
A pályázat döntője, a legígéretesebb pályaművek végleges prezentálása, és az eredményhirdetés a Budafoki Borfesztivált megelőző napon, augusztus 30-án lesz.
A zsűri elnöke Szalay- Bobrovniczky Alexandra - XXII. kerületi főpolgármester-helyettes.
Az első helyezett nyereménye 300 ezer forint, a 2. helyezett 200 ezer forintot, a 3. pedig 100 ezer forintot kap, és minden díjazott a Magyar Turisztikai Ügynökség által felajánlott 4 borból álló borcsomagot.
A fotó forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
Kétezer kamion szabadul ma rá Budapestre, leállhat a forgalom
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Kiderült, lánybanda késelt a VI. kerületben
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Milliárdokat öl őrületes fegyverbeszerzésbe Oroszország szomszédja, keletről hozzák a rakétavetőket
Óriási a sztrájkhajlandóság a közoktatásban
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Riadót fújtak: év végén veszélybe kerülhet az ellátás