A vállalat becslése szerint a teljes magyar játékpiac forgalma elérte tavaly a 100 milliárd forintot. A Regiónál az online kosárérték 8,3 százalékos növekedéssel 13 ezer forintra emelkedett, míg az áruházi kosárérték a megelőző évhez képest 13,8 százalékkal volt magasabb, átlagosan 9 ezer forintot ért el.
A karácsonyi szezonban az átlagos kosárértékek online 15 500 forintra, az áruházakban 11 900 forintra nőttek.
A cég 7,3 millió játékot értékesített 2022-ben, korábbi közlése szerint 7 milliót 2021-ben.
Az idei játéktrendekben nagy szerepet kap a fenntarthatóság mind anyaghasználatban, mind a játékok témájában, a másik fő törekvés a sokszínűség hangsúlyozása.
A vállalat az idén öt-nyolc százalékos forgalom-növekedéssel számol.
A Regio Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alakult, száz százalékig magyar tulajdonban van, országszerte 41 játékbolttal rendelkezik, és csaknem húsz százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon – áll a közleményben.
A cég nettó árbevétele 2021-ben 16,138 milliárd forint volt, 2020-ban 13,540 milliárd, adózott eredménye 2021-ben 1,384 milliárd forint, 2020-ban 600 millió forint volt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Kétezer kamion szabadul ma rá Budapestre, leállhat a forgalom
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Kiderült, lánybanda késelt a VI. kerületben
Milliárdokat öl őrületes fegyverbeszerzésbe Oroszország szomszédja, keletről hozzák a rakétavetőket
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Óriási a sztrájkhajlandóság a közoktatásban