A Wolt idén nyáron végzett kutatása alapján a felhasználók számára a kényelem és az időmegtakarítás jelenti a legfőbb vonzerőt. A válaszadók a főzéssel és bevásárlással járó teendők helyett 55 százalékban pihenésre, 42 százalékban a családjukra, 48 százalékuk a munkára és 38 százalékban a hobbijukra fordítják az idejüket.

Az online platform közlése szerint a felhasználók 70 százaléka több mint két éve, 34 százalékuk pedig hetente többször rendel, erős az igény a kényelem iránt. A kutatás arra is rámutat: ha nem lenne elérhető kiszállítás, akkor a megkérdezettek mintegy 48 százaléka inkább főzne vagy a maradékot enné meg, de nem mozdulna ki az otthonából.

A közlemény szerint a Wolt nem csupán a meglévő kedvenc éttermek elérését teszi könnyebbé, de a jelek szerint új helyek felfedezésének fontos színtere is lett azáltal, hogy olyan üzletekhez is hozzáférést biztosít, ahova egyébként a felhasználók nehezen jutnának el, vagy korábban nem is hallottak róluk.

A kutatás szerint a válaszadók 29 százaléka rendel olyan helyről, amelyek a megszokott útvonalából kiesnek, ezt erősítik az idősek, a mozgáskorlátozottak, illetve a másoknak, például az idős rokonoknak leadott rendelések is.

A kiterjesztett elérésnek köszönhetően a válaszadók 77 százaléka ismert meg új éttermet, 54 százaléka pedig új üzletet az applikáción keresztül. Ez az úgynevezett digitális kirakat effektus a partnerek forgalmára és a vásárlói szokásokra is pozitív hatással van.

A Wolt mostanra már jóval több lett, mint egy ételfutár platform: a válaszadók 85 százaléka rendelt már a Wolt Marketen keresztül élelmiszert, és 51 százalékuk vásárolt már nem-élelmiszer terméket is.

Besokalltak a futárok, ennyi pénzért nem akarnak dolgozni

Egy nyílt levelet tettek közzé a Wolt és a Foodora munkatársai, amiben alacsony órabérről és a díjazásuk folyamatos csökkenéséről számoltak be.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.