A Penny leállítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, miután a járvány lecsengésével jelentősen visszaesett a kereslet. A diszkontlánc a jövőben a fizikai üzletekre helyezi a hangsúlyt – írja a vg.hu.
Németországban az online élelmiszer-vásárlás a teljes kiskereskedelmi forgalom mindössze körülbelül 3 százalékát adta 2024-ben, így a döntés érthető. A Penny ezzel együtt megszüntette együttműködését a szolgáltatást biztosító Wolttal.
Kapcsolódó
Más országokban – például Magyarországon a Foodora, Csehországban a Wolt közreműködésével – továbbra is működik az online rendelés, valamint elérhető Olaszországban, Romániában és Ausztriában is.
Bár a német sajtóban nem esett szó további országokról, nem kizárt, hogy a vállalat az anyaország után más piacokon is hasonló lépést tesz a jövőben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben