Négy évtized után megújul a H5-ös HÉV. Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója közölte, a régi kocsik helyét modern, alacsonypadlós, klímás szerelvények veszik át. Emellett az állomások is átépülnek és akadálymentessé válnak.
A vezérigazgató videójában közölte: a cél, hogy elinduljon a teljes budapesti HÉV-hálózat fejlesztése, annak első eleme, a szentendrei vonal pedig már 2029-re valódi elővárosi vasútként születhet újjá.
Augusztusban több HÉV-vonal megújítására is írt ki közbeszerzést az Építési és Közlekedési Minisztérium, melynek alapján a szentendrei mellett a gödöllői (H8) és a csömöri (H9) HÉV is megújulhat.
Élesedik a helyzet a HÉV körül: drasztikus lépést lebegtet a kerületvezető
Talán közeledik egymáshoz a kormány és Óbuda álláspontja - legalábbis a H5-ös HÉV felújításának kérdésében. A kerületi polgármester már a 11-es út lezárásával készült tiltakozni a csökkentett tartalmú projekt ellen, de úgy gondolja, az a tisztességes, ha elnapolja a demonstrációt. Hozzátette azonban, hogy ez nem azt jelenti, hogy visszavonulót fújt.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló