Évről évre nő azoknak a vállalkozásoknak a száma, amelyek a védjegyes termékek piacán belül is értékesítik termékeiket. Az általános élelmiszerár növekedés ezt a szektort sem kíméli, ám ennek ellenére az ilyen árucikkeket és szolgáltatásokat vásárlók köre folyamatosan nő.
Szerző(k): Sz.Horváth ZsoltAmíg a Facebook anyacége csak tavaly októberben lett Meta, egy kisebb cég már 12 éve használja a nevet. A kis cég beperelte az óriásit.
Szerző(k): Nagy MartinEgy széles körben használt rövidítés miatt bukott el egy pert a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a Hell Energy Magyarország Kft.-vel szemben - írja a hvg.hu.
Szerző(k): Szász PéterOrszágos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC), az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közreműködésével - közölték az érintettek közleményben pénteken az MTI-vel.
Szerző(k): Rácz GergőSzeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Lindt & Spruengli aranyfóliába csomagolt húsvéti csokoládé nyuszi csütörtökön jogi győzelmet aratott, mivel a német szövetségi bíróság úgy döntött, hogy az aranyszínű csokoládé védjegyoltalom alatt áll.
Szerző(k): Szabó DánielKínos helyzetbe keveredett a Lidl, miután megújította egyik saját márkás gin termékét, ugyanis a változás után kísértetiesen emlékeztetett egy Skóciában népszerű ginre.
Szerző(k): Komócsin SándorA Hell Energy Magyarország Kft.-nek adott igazat az Európai Bíróság Törvényszéke az EU védjegyhivatalával (EUIPO) szemben.
Szerző(k): Domokos László