védjegy

01.
13.
12:18
Az Adidas elvesztette a „háromcsíkos” védjegyperét

Az Adidas elvesztette a „háromcsíkos” védjegyperét

A sportszergyártó óriás hiába indított pert védjegybitorlás miatt. Azt állította, hogy a Thom Browne luxus divatmárka az engedélye nélkül használta a híres logóját.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
01.
03.
14:31
Alternatív piacok kialakításával segítik a helyi termelők fennmaradását

Alternatív piacok kialakításával segítik a helyi termelők fennmaradását

Évről évre nő azoknak a vállalkozásoknak a száma, amelyek a védjegyes termékek piacán belül is értékesítik termékeiket. Az általános élelmiszerár növekedés ezt a szektort sem kíméli, ám ennek ellenére az ilyen árucikkeket és szolgáltatásokat vásárlók köre folyamatosan nő.

Szerző(k): Sz.Horváth Zsolt
07.
20.
15:46
Egy kisvállalkozás nem hagyja annyiban, hogy a Facebook-cég lenyúlta a nevét

Egy kisvállalkozás nem hagyja annyiban, hogy a Facebook-cég lenyúlta a nevét

Amíg a Facebook anyacége csak tavaly októberben lett Meta, egy kisebb cég már 12 éve használja a nevet. A kis cég beperelte az óriásit.

Szerző(k): Nagy Martin
01.
07.
15:16
Beperelte a Hell a Coca-Colát és nyert

Beperelte a Hell a Coca-Colát és nyert

Egy széles körben használt rövidítés miatt bukott el egy pert a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a Hell Energy Magyarország Kft.-vel szemben - írja a hvg.hu.

Szerző(k): Szász Péter
10.
08.
22:07

Újból kampány indul: vegyen hazait!

Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC), az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közreműködésével - közölték az érintettek közleményben pénteken az MTI-vel.

Szerző(k): Rácz Gergő
09.
02.
12:03
Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
29.
14:35
Nagy győzelmet aratott az eredeti csokinyuszi

Nagy győzelmet aratott az eredeti csokinyuszi

A Lindt & Spruengli aranyfóliába csomagolt húsvéti csokoládé nyuszi csütörtökön jogi győzelmet aratott, mivel a német szövetségi bíróság úgy döntött, hogy az aranyszínű csokoládé védjegyoltalom alatt áll.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
26.
12:29
Visszavonulót fújt a Lidl a ginek csatájában

Visszavonulót fújt a Lidl a ginek csatájában

Kínos helyzetbe keveredett a Lidl, miután megújította egyik saját márkás gin termékét, ugyanis a változás után kísértetiesen emlékeztetett egy Skóciában népszerű ginre.

Szerző(k): Komócsin Sándor
04.
21.
13:50
A Hell Energy győzött az Európai Bíróságon

A Hell Energy győzött az Európai Bíróságon

A Hell Energy Magyarország Kft.-nek adott igazat az Európai Bíróság Törvényszéke az EU védjegyhivatalával (EUIPO) szemben.

Szerző(k): Domokos László