Elektromos autókat kapnak a kórházak, az egészségügyi minisztériumtól, amit nem kértek, viszont bérleti díjak kell fizetniük utánuk. Kiöregedőfélben lévő autótípust kapnak. Kérdés: kinek jó ez?
Szerző(k): Komócsin SándorAz elektromos autótöltők létesítéséhez az üzemeltetés kezdete előtt legalább 75 nappal kell engedélyt kérni, a szabályt megszegő üzemeltető akár 100 millió forint bírságra is számíthat.
Szerző(k): Németh GézaA Toyota beszáll a teljesen elektromos meghajtású autók versenyébe, és mindjárt magasra teszi a lécet: luxusautó-márkája, a Lexus kínál majd tisztán akkus erőforrásról üzemelő autót.
Szerző(k): Csernátony CsabaA DL Délalföldi Leolvasó Szolgáltató Kft. olvashatja le a villany- és gázórákat 3 éven át, két szolgáltató területén az Alföldön, nettó 2 milliárd 521 millió forintért.
Szerző(k): Németh GézaA Pininfarina Battista Hypercar a világ leggyorsabb villany-sportkocsijának ígérik, és Olaszországból kezdi meg a világhódító útját.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA lengyel kabinet korábban azt ígérte az ország népének, hogy 2025-ben már egymillió villanyautó fogja róni az ország útjait, főként hazai gyártmányúak. Ma már látszik, hogy ennek harmada sem jöhet össze.
Szerző(k): Barabás JúliaA háztartásokban napi szinten felmerülő igény a közműszolgáltatások költségeinek csökkentése. Az egyre szaporodó elektromos készülékek miatt – legyenek azok háztartási elektronikai készülékek vagy fűtéshez-hűtéshez használt berendezések – az áramár mindig is érzékeny téma. Tudják ezt a csalók is - figyelmeztetnek a VGF szaklapban.
Szerző(k): K. Kiss GergelyÁramlopás miatt emelt vádat a VI. és VII. kerületi Ügyészség Kocsor Zsolt, azaz Kozsó ellen. Teaházában pöröghetett visszafelé a villanyóra. Az ország Szomorú Szamurája megszólalt a 24.hu-nak.
Szerző(k): Szabó Dániel