televízió

01.
17.
10:13
Ha hangos és hosszú a tévében a reklám, van joga jelenteni

Ha hangos és hosszú a tévében a reklám, van joga jelenteni

Főleg a kereskedelmi csatornáknál lehet érezni, hogy végtelenül hosszú reklámszünetekkel adják le műsoraikat, a lapunknak megszólaló Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint azonban a nézőknek van lehetősége jelezni, ha úgy érzik, hogy ordít a reklám vagy a normálistól hosszabb ideig tart a hirdetés.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
01.
10.
08:57
Élő adásban támadtak a csuklyás banditák

Élő adásban támadtak a csuklyás banditák

Fegyveresek rontottak be az ecuadori TC televízió stúdióiba adás közben, lövöldözést és sikolyokat is lehetett hallani. Előző nap Daniel Noboa elnök szükségállapotot hirdetett ki.

Szerző(k): Economx
01.
08.
07:16
Golden Globe koronázta meg a Barbie és az Oppenheimer csatáját

Golden Globe koronázta meg a Barbie és az Oppenheimer csatáját

Az Oppenheimer nyerte a legjobb drámai film, a Szegény párák pedig a legjobb vígjáték vagy musical film díját a 81. Golden Globe díjátadó gálán, amelyet helyi idő szerint vasárnap este rendeztek meg a Los Angeles-i Beverly Hilton Hotelben.

Szerző(k): Economx
01.
05.
12:17
Ha ilyen tévéje van, hamarosan eltűnik róla a Netflix

Ha ilyen tévéje van, hamarosan eltűnik róla a Netflix

Érdemes átnézni a listát, de vész esetére mutatunk egy trükköt, hogyan tud tovább Netflixet nézni a tévéjén.

Szerző(k): Economx
12.
22.
11:43
Az idő az oroszoknak dolgozik

Az idő az oroszoknak dolgozik

Amerika nem tudja a végtelenségbe nyúlóan támogatni az ukrajnai konfliktust - hangzott el a 48 perc - Házigazda: Lánczi Tamás című közéleti háttérműsorban.

Szerző(k): Economx
12.
15.
11:42
Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Feltárta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége, a Mediashop GmbH szándékosan megtévesztő kommunikációt folytatott négy terméke esetében.

Szerző(k): Economx
12.
03.
12:26
NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

Az Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság kutatásainak köszönhetően már öt év adatai segítenek abban, hogy képet alkothassunk a magyar lakosság hír- fogyasztásáról és információfogyasztásáról. A NMHH kutatássorozatában igyekszik szétválasztani a szórakoztató és bulvár tartalmakat a közgondolkodást befolyásoló tartalmaktól.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
28.
13:38
A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

Egy közelmúltbeli tanulmány kiderítette, hogy az online tartalomszolgáltatók közül mely platformok bánnak a legmostohábban a saját tartalmaikkal, így közvetetten a nézőkkel. Mutatjuk, hol törlik a legnagyobb arányban a filmeket és a sorozatokat.

Szerző(k): Hercsel Adél
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
10.
16.
15:41
Tévés nézettségi rekordot hozott a szombati válogatott meccs

Tévés nézettségi rekordot hozott a szombati válogatott meccs

A csatornák szombati nézettségért zajló versenyfutását a foci válogatott döntötte el.

Szerző(k): Economx