retail

06.
15.
13:48
Lassan elfelejtenek minket: a magyar vendéglátóhelyekről kidobták a gulyást meg a pörköltet

Lassan elfelejtenek minket: a magyar vendéglátóhelyekről kidobták a gulyást meg a pörköltet

Június végén jelenik meg a hazai gasztronómia legrégebbi és egyik legfontosabb szakmai kiadványa, a Dining Guide Top 100 Étterem Kalauz, amely évről évre iránytűként szolgál a minőségi vendéglátás iránt érdeklődők számára.

Szerző(k): Farkas Tibor
06.
13.
07:21
A magyar kormány szerez egy újabb ellenséget: taccsra teszi a kiskereskedelmet

A magyar kormány szerez egy újabb ellenséget: taccsra teszi a kiskereskedelmet

A kormány társadalmi egyeztetésre bocsátotta a köznyelvben „plázastop” néven ismert szabályozás javasolt módosítását, vagyis a 143/2018. Korm. rendelet módosításáról szóló jogszabálytervezetet, amely alapjaiban változtatná meg a 400 m²-nél nagyobb kereskedelmi egységek működésének szabályait.

Szerző(k): Farkas Tibor
05.
08.
20:47
Az e-kereskedelem csendes forradalma zajlik a logisztikai parkokban

Az e-kereskedelem csendes forradalma zajlik a logisztikai parkokban

A Prologis most publikált kutatása szerint évente 1.4-1.9 millió négyzetméter új logisztikai térre lesz szükség az európai kontinensen felmerülő igények kielégítésére.

Szerző(k): Farkas Tibor
04.
10.
17:20
Új Praktiker áruház nyílik a Balaton környékén

Új Praktiker áruház nyílik a Balaton környékén

Április 23-án Veszprémben nyitja meg legújabb áruházát a magyar tulajdonú Praktiker. A kényelmes vásárlást az országos hálózattal rendelkező barkácslánc 23. áruházában is önkiszolgáló kasszák és SZÉP-kártyás vásárlási lehetőség segíti.

Szerző(k): Farkas Tibor
02.
03.
16:36
Öt éves betiltást követően újra piacra lép a Shein

Öt éves betiltást követően újra piacra lép a Shein

A kínai divatóriás újra belép az indiai piacra, a Reliance Retail céggel kötött megállapodását követően.

Szerző(k): Kiffer Anna
07.
02.
07:15
Megváltoztak a bevásárlási szokások, aminek új nyertese van

Megváltoztak a bevásárlási szokások, aminek új nyertese van

A pandémia, a gazdasági nehézségek és az energiaválság következtében a kereskedelmi üzletágban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a strip mallok, vagyis a nyitott bevásárlóparkok. A változatos bérlői mix, a szolgáltatások széles köre, a könnyű, kényelmes parkolás és az átlátható alaprajzi elrendezés vonzó a tudatos vásárlók és a márkák számára, így a kiskereskedelem egyre fontosabb szegmensét képviselik.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs