Mere néven nyitna Magyarországon is üzleteket az orosz Szvetofor kiskereskedelmi lánc. A főként élelmiszereket és mindennapi használati cikkeket árusító, olcsóságáról híres „fapados” áruház három éven belül 200 üzletben szeretne 700 millió eurós forgalmat elérni hazákban. Többek között azzal, hogy húsz százalékkal alámegy a versenytársaknak. De mégis hogyan lehetséges ez, és egyáltalán mi ez a Mere, honnan jön és hova megy?
Szerző(k): Hercsel AdélA Samsung, a Honor és a Xiaomi, amelyek a háború kezdete után megtagadták termékeik oroszországi reklámozását, sosem látott iramban indították újra a reklámtevékenységet. Már csak az ellátás akadozik.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz Európai Bizottság közleménye szerint van egy réteg, ahol ötből négyen nem tartják be a szabályokat.
Szerző(k): Zádori BenceMegvan a Hell új arca, a több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg a netflixes 365-filmek főszereplőjeként és a Dolce & Gabbana-kampány arcaként ismerhetjük.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Pfizer most először vett reklámidőt az NFL döntőjének félidejében, a klipjükben feltűnt a Nobel-díjas magyar tudós is.
Szerző(k): EconomxAz év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaOlyat állított hirdetésében a kereskedelmi lánc, amely a versenyhivatal szerint félrevezethette a vevőket. A Lidl máris reagált az ügyre.
Szerző(k): EconomxA streaming óriás 13,1 millió ügyféllel gyarapodott 2023 végéig, ami a Netflix számára a legnagyobb bővülés a pandémia óta. Ugyanakkor innentől fékezettebb habzásra számítanak.
Szerző(k): EconomxHatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.
Szerző(k): Economx