reklám

04.
06.
20:18
Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Már érvényesül a tavaly júniusban hatályba lépett Magyar Reklámetikai Kódex hatása, érezhetően csökkent a fogyasztói panaszok száma – tudta meg az Economx. A Magyar Reklámszövetség főtitkára szerint az elmúlt időszakban több reklámozónál és ügynökségnél volt belső tréning.

Szerző(k): Drávucz Péter
04.
03.
09:30
Jön „az orosz fapados Aldi”, tényleg nagyon olcsó

Jön „az orosz fapados Aldi”, tényleg nagyon olcsó

Mere néven nyitna Magyarországon is üzleteket az orosz Szvetofor kiskereskedelmi lánc. A főként élelmiszereket és mindennapi használati cikkeket árusító, olcsóságáról híres „fapados” áruház három éven belül 200 üzletben szeretne 700 millió eurós forgalmat elérni hazákban. Többek között azzal, hogy húsz százalékkal alámegy a versenytársaknak. De mégis hogyan lehetséges ez, és egyáltalán mi ez a Mere, honnan jön és hova megy?

Szerző(k): Hercsel Adél
03.
11.
17:45
Valamit tudhatnak a mobilgyártók, ezerrel hirdetnek az oroszoknál

Valamit tudhatnak a mobilgyártók, ezerrel hirdetnek az oroszoknál

A Samsung, a Honor és a Xiaomi, amelyek a háború kezdete után megtagadták termékeik oroszországi reklámozását, sosem látott iramban indították újra a reklámtevékenységet. Már csak az ellátás akadozik.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
02.
20.
05:52
Ajkukra fagyhat a mosoly, rászállnak az influenszerekre

Ajkukra fagyhat a mosoly, rászállnak az influenszerekre

Az Európai Bizottság közleménye szerint van egy réteg, ahol ötből négyen nem tartják be a szabályokat.

Szerző(k): Zádori Bence
02.
15.
18:46
Nem akármelyik Netflix-sztár lett a Hell új reklámarca

Nem akármelyik Netflix-sztár lett a Hell új reklámarca

Megvan a Hell új arca, a több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg a netflixes 365-filmek főszereplőjeként és a Dolce & Gabbana-kampány arcaként ismerhetjük.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
02.
12.
15:40
Super Bowl-hirdetésben énekelt Karikó Katalin

Super Bowl-hirdetésben énekelt Karikó Katalin

A Pfizer most először vett reklámidőt az NFL döntőjének félidejében, a klipjükben feltűnt a Nobel-díjas magyar tudós is.

Szerző(k): Economx
02.
11.
07:15
A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

Az év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
02.
09.
10:18
GVH: Megtévesztette a Lidl a vásárlókat, kíméletlenül lecsapott a hatóság

GVH: Megtévesztette a Lidl a vásárlókat, kíméletlenül lecsapott a hatóság

Olyat állított hirdetésében a kereskedelmi lánc, amely a versenyhivatal szerint félrevezethette a vevőket. A Lidl máris reagált az ügyre.

Szerző(k): Economx
01.
24.
14:24
Netflix: még őket is sokkolta, amit produkáltak

Netflix: még őket is sokkolta, amit produkáltak

A streaming óriás 13,1 millió ügyféllel gyarapodott 2023 végéig, ami a Netflix számára a legnagyobb bővülés a pandémia óta. Ugyanakkor innentől fékezettebb habzásra számítanak.

Szerző(k): Economx
01.
19.
06:38
A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

Hatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.

Szerző(k): Economx