Mintegy 39 millió négyzetméternyi bevásárlóközpont épül világszerte a nagyvárosokban, ennek több mint fele Kínában. Budapesten is beindulhatnak a fejlesztések - derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából.
Szerző(k): EconomxAz izraeli Plaza Centers és az ingatlan másik tulajdonosa is eladta 50-50 százalékos részesedését a Kolosy tér közelében lévő Új Udvar bevásárlóközpontban - írta a hvg.hu.
Szerző(k): portfolio.huMintegy 190 ezer négyzetméter új pláza területtel bővült a kereskedelmi potenciál az év első felében Közép-Európában (Lengyelország, Csehország, Magyarország és Szlovákia), az éllovas Lengyelország, 126 ezer négyzetméterrel - olvasható a Cushman & Wakefield (C&W) globális ingatlantanácsadó legújabb, bevásárlóközpontokkal foglalkozó tanulmányában. Európában ugyanekkor összesen 1,8 millió négyzetméter volt a bővülés.
Szerző(k): EconomxA 2500 négyzetméternél nagyobb alapterületű eladótérrel rendelkező üzletekben, valamint az üzemanyagtöltő állomásokon legfeljebb 2014. május 30-ig lehet dohánytermék-kiskereskedelmi tevékenységet folytatni - így módosította a kormány a dohánytermék-kiskereskedelemi tevékenységhez kapcsolódó engedélyezési eljárás egyes szabályairól szóló kormányrendeletet.
Szerző(k): MTI-EcoMeglepőnek tartják az MTI által megkérdezett kereskedelmi érdekképviseleti szervezetek a Kúria ítéletét, amelynek értelmében nem jogosultak vasárnapi pótlékra a plázák üzleteiben dolgozók.
Szerző(k): MTIAz eddigi jelentések szerint már 25 halottat találtak a lett főváros egyik plázájának beomlott tetőszerkezete alatt.
Szerző(k): Barabás T. JánosA széles boltválaszték és a nagynevű márkák, mint a Primark, Apple, Zara, illetve Magyarországon többek között például a SPAR és a New Yorker jelenléte alapvető ahhoz, hogy a prémium mellett a második vonalbeli plázák sikeresek legyenek - derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából.
Szerző(k): EconomxOroszországban az év első hat hónapjában több bevásárlóközpont területet adtak át, mint bármely más európai országban. Oroszország a második helyen álló Törökországgal együtt felel a teljes európai bevásárlóközpont átadások közel feléért az év első felében - derül ki a Cushman & Wakefield (C&W) European Shopping Centre Development tanulmányából.
Szerző(k): Economx