A PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.
Szerző(k): Szabó DánielÖtször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.
Szerző(k): Szabó DánielA PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.
Szerző(k): Szabó DánielNem maradt más választása a fogyasztói termékek gyártóinak, minthogy a vásárlókra hárítsák az alapanyagok, gyártási költségek áremelkedését a vásárlókra. A Whirlpooltól a Pepsin át egy sor gyorséttermi lánc is drágítani fogja termékeit. Magyarországon is hasonló lépések jöhetnek.
Szerző(k): Szabó DánielNövelte bevételét és nyereségét a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a tavalyi utolsó negyedévben, különösen jól teljesített az üdítőitalokat gyártó üzletág, de a rágcsálnivalók és egyéb élelmiszerek forgalma is jól alakult - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielMár a második éve, hogy a Coca-Cola, a Nestlé, valamint a PepsiCo világmárkák számítanak a legnagyobb, műanyaggal szennyező cégeknek globálisan - írja a hvg.hu a Break Free From Plastic nevű nemzetközi mozgalom adatai nyomán.
Szerző(k): Szász PéterA vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó üzleti évének harmadik negyedében, miután az aktív reklámozási tevékenységnek, illetve a Gatorade sportital új, csökkentett kalóriatartalmú változatainak köszönhetően nőtt a termékei iránti kereslet Észak-Amerikában.
Szerző(k): Domokos LászlóMagyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi AnitaA vártnál nagyobb bevétel mellett nagyobb nyereséget is termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a második negyedévben, ami hagyományos terméke, a Pepsi márkájú szénsavas üdítők, valamint olyan nassok, mint a Lay,s és a Doritos iránti kereslet növekedésének volt köszönhető.
Szerző(k): Szepesi Anita