pepsi

01.
20.
14:59
A Pepsi már rámegy a vegán szárított húsra

A Pepsi már rámegy a vegán szárított húsra

A Beyond Meat és a Pepsi közösen jelentették be a hamarosan polcokra kerülő vegán jerkyt. A hús mentes szárított hús a legújabb alternatív nassolnivaló, amit az egészséges életmódot folytatók számára ajánlanak.

Szerző(k): Sasvári Marcell
10.
06.
07:42
A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
03.
17:09
A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
25.
15:05
Sorra jönnek az áremelések: gyorsétterem, háztartási gép, étel, ital

Sorra jönnek az áremelések: gyorsétterem, háztartási gép, étel, ital

Nem maradt más választása a fogyasztói termékek gyártóinak, minthogy a vásárlókra hárítsák az alapanyagok, gyártási költségek áremelkedését a vásárlókra. A Whirlpooltól a Pepsin át egy sor gyorséttermi lánc is drágítani fogja termékeit. Magyarországon is hasonló lépések jöhetnek.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
11.
17:19
Jó évet zárt a Pepsi

Jó évet zárt a Pepsi

Növelte bevételét és nyereségét a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a tavalyi utolsó negyedévben, különösen jól teljesített az üdítőitalokat gyártó üzletág, de a rágcsálnivalók és egyéb élelmiszerek forgalma is jól alakult - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
26.
11:10
Ezek a cégek felelnek a legtöbb hulladékért

Ezek a cégek felelnek a legtöbb hulladékért

Már a második éve, hogy a Coca-Cola, a Nestlé, valamint a PepsiCo világmárkák számítanak a legnagyobb, műanyaggal szennyező cégeknek globálisan - írja a hvg.hu a Break Free From Plastic nevű nemzetközi mozgalom adatai nyomán.

Szerző(k): Szász Péter
10.
03.
19:30
Nagy a pezsgés a Pepsinél

Nagy a pezsgés a Pepsinél

A vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó üzleti évének harmadik negyedében, miután az aktív reklámozási tevékenységnek, illetve a Gatorade sportital új, csökkentett kalóriatartalmú változatainak köszönhetően nőtt a termékei iránti kereslet Észak-Amerikában.

Szerző(k): Domokos László
08.
05.
18:35
Vedelik a kólát a magyarok

Vedelik a kólát a magyarok

Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.

Szerző(k): Szepesi Anita
07.
09.
21:10
Váratlan számokat közölt a PepsiCo

Váratlan számokat közölt a PepsiCo

A vártnál nagyobb bevétel mellett nagyobb nyereséget is termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a második negyedévben, ami hagyományos terméke, a Pepsi márkájú szénsavas üdítők, valamint olyan nassok, mint a Lay,s és a Doritos iránti kereslet növekedésének volt köszönhető.

Szerző(k): Szepesi Anita