Nem akarunk részt venni az éles piaci kamatversenyben, mivel fenn akarjuk tartani magas jövedelmezőségünket - mondta Szabó Péter, a Magyar Cetelem Bank új elnök-vezérigazgatója a Napi.hu-nak. A banknál a személyi kölcsönök átlagértéke már meghaladta a 1,5 millió forintot, míg az átlagos áruhitel 130 ezer forint felett jár. Még három év és eljön a tube experience ideje.
Szerző(k): Domokos LászlóAz uniós nagykövetek szerdán megerősítették az e-kereskedelem akadályainak felszámolásáról, az indokolatlan, területi alapú tartalomkorlátozás belső piacon való tiltásáról szóló megállapodást - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterA Mercedes sikeres kísérleteket folytatott egy olyan szállítási rendszerrel, amelynek segítségével egy napon belül el lehetne juttatni az interneten vásárolt árukat a megrendelőkhöz. A rendszer áruszállító drónokat kombinálna az autógyártónál készülő kisteherautókkal.
Szerző(k): Komócsin SándorAz internetes rendelés előtt fontos tájékozódni az adó- és vámjogszabályokról, az esetlegesen fizetendő vámokról és egyéb közterhekről - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az MTI-hez eljuttatott pénteki közleményében.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA magyarországi kereskedők az idei fekete pénteken (Black Friday) 25-30 milliárd forint forgalomra, csaknem 1,1 millió vásárlásra számítanak. A webáruházak 62 százalékánál lesz elérhető az akció - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, online kiskereskedelmi index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA lengyel parlament újra napirendjére tűzi a vasárnapi boltzár ügyét. A tilalom fokozatosan lépne életbe három év alatt és nem vonatkozna az internetes kiskereskedelemre.
Szerző(k): Barabás JúliaEgy új uniós irányelv miatt teljesen átalakulnak az online fizetési módok, nem lesz már szükség a bankkártyánkra sem – hangzott el a Fintech Summit konferencián. A bankok már készülnek, ugyanakkor nagy földrengésre egyelőre nem számítanak.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanPénteken lesz a black friday: 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol e napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. Idén várhatóan minden harmadik ember vásárol az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet e napon.
Szerző(k): Domokos László