Újabb bajok tépázzák a hatalmas eladatlan készletekkel és nyereségcsökkenéssel küzdő H&M-et: svédországi elosztóközpontja gyakran nem képes határidőre teljesíteni az online rendelt áruk kiszállítását.
Szerző(k): K. Kiss GergelyBővíti szolgáltatásait az Auchan Magyarországon, a többcsatornás kereskedelmet online rendeléseket közvetítő áruházzal támogatják.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgyes marketing szakértők vélekedése szerint szinte havonta emelkednek az online reklámköltségek, míg néhány éve minimális összeget kellett hirdetésekre fordítani. Ez a drasztikus változás jelentős áremelkedést okozhat, és egyre nehezebb a piacra lépés is. A legnagyobb problémát a hirdetési költségek drasztikus növekedése okozza, mivel az elmúlt évben nagyjából tízszeres drágulást lehetett tapasztalni az online hirdetésekben. Eközben azonban a bevételek brutálisan megugrottak - értékel a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz elmúlt években azzal lehetett a legtöbbet spórolni a bevásárláson, ha a kinézett és esetleg egy hagyományos boltban megtapogatott terméket egy webáruházakban vásároltuk meg. Ennek a jó világnak vége lesz.
Szerző(k): Komócsin SándorA Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fogyasztók érdekében közérdekű pert indított a H&M Hennes & Mauritz Ruházati Kiskereskedelmi Kft. ellen a 2016. augusztus 18-án tömegesen visszautasított és nem teljesített webshopos megrendelések ügyében – közölte a szövetség.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanVádemelési javaslattal élt a rendőrség egy férfival szemben, aki egy internetes piactéren megtévesztett egy tiszaújvárosi nőt. Nem az első és valószínűleg nem az utolsó eset, hogy valakit az interneten vernek át, ezért a hatóság jó tanácsokkal is előállt.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanLassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem - mondta Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyJelentősen nőtt az online kereskedelem aránya Magyarországon - mondta Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanára szombat reggel az M1-en.
Szerző(k): Szepesi Anita