Ötéves csúcsot ért el a magyarországi fogyasztók bizalmi indexe az idei harmadik negyedévben 61 ponttal. Így az index hat ponttal nagyobb, mint a második negyedévben. Ez az egyik legnagyobb mértékű növekedés a világszerte felmért hatvanegy ország között - áll a Nielsen felmérésében.
Szerző(k): EconomxA benzinkutas üzletek bevétele egy százalékkal, 12 milliárd forintra nőtt idén az első nyolc hónapban a tavalyihoz képest, annak ellenére, hogy csökkent az üzletek száma - derült ki a Nielsen legfrissebb kiskereskedelmi felméréséből.
Szerző(k): Inforádió, MTIA háztartási vegyi áruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma értékben 6 százalékkal, mennyiségben 1 százalékkal nőtt az első nyolc hónapban. Főként testápolókat és tusfürdőket vásároltunk többet, de öblítőre is többet költöttünk.
Szerző(k): EconomxÉrtékben 3,9, mennyiségben 1,2 százalékkal több árut adtak el a hazai élelmiszerboltok az idei második negyedévben tavaly április-júniushoz viszonyítva; mindkét mutató meghaladja az európai átlagot - közölte európai elemzése eredményét a Nielsen piackutató cég az MTI-vel hétfőn.
Szerző(k): MTIMagyarországon a fogyasztói bizalom indexe az első negyedévhez képest két ponttal, 55 pontra csökkent a második negyedévben - közölte a Nielsen.
Szerző(k): MTI-EcoÉrtékben 4,9, mennyiségben pedig 3,0 százalékkal adtak el több árut a magyarországi élelmiszerboltok az idei első negyedévben, mint a tavalyi első három hónap alatt; mindkét mutató meghaladja az európai átlagot - közölte negyedéves felmérését a Nielsen piackutató cég az MTI-vel hétfőn.
Szerző(k): MTI-EcoMagyarországon a fogyasztói bizalom indexe az első negyedévben 57 ponton állt az előző negyedévi 54 pont után - adta hírül a Nielsen.
Szerző(k): MTIBővült az élelmiszerek bolti értékesítése tavaly december és idén március között az egy évvel korábbihoz képest, a kiskereskedelmi forgalom értékét tekintve 5 százalékkal, a mennyiség alapján 4 százalékkal nőtt - közölte felmérését a Nielsen.
Szerző(k): MTI