A magyarok 88 százaléka látta válságosnak a gazdaság helyzetét a múlt év negyedik negyedévében, a harmadik negyedévben 89 százalék gondolta ezt. Ugyanakkor a recessziót említők 85 százaléka vélte úgy a negyedik negyedévében, hogy az ország a következő tizenkét hónapban nem lábal ki a gazdasági válságból, míg az előző negyedévben ez az arány még 82 százalék volt - derül ki a Nielsen piackutató intézet ötvennyolc országban elvégzett felméréséből.
Szerző(k): MTIRomlott tavaly év végén a fogyasztói hangulat világszerte, és a következő tizenkét hónap sem kecseget sok jóval; Magyarország a vizsgált 58 országból az utolsó előtti helyen állt, mindössze Görögországot előzte meg - derül ki a Nielsen piackutató intézet hétfőn publikált mutatóiból.
Szerző(k): MTIA magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki - az adatokat a Nielsen piackutató társaság közölte pénteken az MTI-vel.
Szerző(k): MTIÁtlagosan 6 százalékkal emelkedett az élelmiszer, a háztartási vegyi áru és a kozmetikum fogyasztói ára Magyarországon az idei harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva a Nielsen legfrissebb felmérése szerint.
Szerző(k): NAPIBár az utóbbi negyedév némi javulást hozott, a világ 58 állama között továbbra is Magyarországon az ötödik egymást követő negyedévben legalacsonyabb a Nielsen által számított fogyasztói bizalmi index.
Szerző(k): NAPIMagyarország, Dél-Korea és Horvátország vezeti a legpesszimistább országok listáját, amelyet a Nielsen piackutató cég állított össze a fogyasztói bizalmi index alapján az idei harmadik negyedéves időszakról - derül ki a Jutarnji list című napilap szombaton megjelent összeállításból.
Szerző(k): MTIHáztartási vegyiárukból és kozmetikumokból két százalékkal nagyobb bevételt regisztrálhattak a kiskereskedelemben, ám a mennyiség 3 százalékkal csökkent – legalábbis abból a 70 termékből, amelyet a Nielsen mért.
Szerző(k): NAPIAz élelmiszerek kiskereskedelmi eladásai értékben 2011. december-2012. július között 6 százalékkal nőttek, ugyanakkor a mennyiséget nézve, csak 1 százalékos a bővülés – közölte saját méréseire hivatkozva a Nielsen.
Szerző(k): NAPI