márka

06.
11.
20:03
Így lett a magyar kávézóból nemzetközileg ismert élelmiszermárka

Így lett a magyar kávézóból nemzetközileg ismert élelmiszermárka

Új stratégiával alkalmazkodik a megváltozott fogyasztói igényekhez a Café Frei. Egyre népszerűbb az otthoni kávézás, különösen a 25 év alattiak körében, nekik is kínálnak megoldást. A vállalat 2023-ban kétszer akkora kiskereskedelmi forgalmat ért el, mint egy évvel korábban, a kávéházi forgalom ezzel szemben mindössze 33 százalékkal nőtt. Nemzetközi terjeszkedésük is dinamikus, számos új franchise szerződést kötöttek, és a termékeiket egy diszkontáruház közreműködésével külföldi piacokra is eljuttatják.

Szerző(k): Horváth Balázs

Buda Square: napelemparkkal a zöldebb jövőért (x)

Jelentősen csökkenti karbonlábnyomát és villamosenergiafogyasztását a nemzetközi energetikai tanúsítással rendelkező irodaház.