Az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint a magyar e-mobilitási piac térnyerése számos kihívás elé állítja a piaci szereplőket, a megnövekedett igények oka közt szerepel az elektromos eszközök növekvő használata is. Emiatt miatt a villamos energia iránti igény 2030-ra akár 50 százalékkal is nőhet hazánkban, Simon Gábor szerint ezt mind erőművi, mind hálózati oldalról tudni kell majd kezelni.
Szerző(k): Drávucz PéterJön egy új szabályozás, ami szerint bizonyos járművekre kötelező lesz felelősségbiztosítást kötni. De a biztosítási szakma a KRESZ módosítását is sürgeti.
Szerző(k): K. R.Az Alstom-Siemens megállapodás 2019-es megvétózása miatt még mindig fejfájós németek és franciák azt szeretnék, ha Brüsszel a legnagyobb uniós cégek összekovácsolására összpontosítana.
Szerző(k): Horváth TiborKözel 20 milliárd forintnyi támogatást nyújt a kormány munkásszállók kialakítására, elsősorban a magyar munkaerő számára szeretnének szállást biztosítani.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA Európai Bizottság a vezetők jóváhagyását kéri a 18 és 30 év közötti fiatalok vízummentes cseréjéről szóló tárgyalások megkezdéséhez az Egyesült Királysággal.
Szerző(k): Horváth TiborOlcsóbb lett a töltés a Mobilitinél. Mutatjuk az új tarifákat, továbbá az MVM tavaszi kedvezményes díjcsomagot is kíván a villanyautó használóknak.
Szerző(k): H. A.A változtatásoknak az önkorányzatok lehetnek a motorjai.
Szerző(k): EconomxEgyetlen szavazattal, de átment az Európai Vezetői Engedélyek irányelveit módosító javaslatcsomag. Számos kezdeményezés azonban elbukott a bizottság előtt.
Szerző(k): Gyurka EszterFolytatódik az év első, százezreket érintő politikai szappanoperája, igaz, a legfontosabb szereplő még nem is lépett fel a világot jelentő deszkákra.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba