A magyarországi menedzserréteg nyitottabb a luxusmárkák irányába, mint ezelőtt négy évvel, amihez erősödő márkahűség párosul - állaította meg el Kovács Balázs, az Ipsos médiakutatásának vezetője.
Szerző(k): Domokos LászlóLezárult a Sofitel Budapest Chain Bridge eladása - adta hírül az Orbis Hotel Group
Szerző(k): Szász PéterStabilan nyereséges a Kempinski Hotel Corvinus Budapest, az ötcsillagos szálloda tavaly 1,5 milliárd forint adózás előtti nyereséget ért el, ami 9 százalékkal magasabb az előző évinél - mondta Stephan Interthal vezérigazgató az MTI-nek.
Szerző(k): Szász PéterEmelkedő árbevétel mellett a vártnál szerényebben, 9 százalékkal növelte nyereségét a világ második legnagyobb luxusipari csoportja, a svájci székhelyű Financiere Richemont a március végével záródott pénzügyi évében - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgyre többen szeretnének a családi házat venni. Az OTP Ingatlanpont most annak járt utána, hogy hol kezdődik a luxus.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA vártnál nagyobb lett a Burberry luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó brit cég működési eredménye a március végével záródott pénzügyi évben - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterJelentősen - 19 százalékkal - rekordszintre nőtt a Ferrari profitja az első negyedévben, nőttek az eladások és a bevétel is.
Szerző(k): K. Kiss GergelyRekordszintre emelkedett a luxustermékeket és márkás sportcikkeket gyártó francia Kering-csoport árfolyama szerdán, miután a várakozásokat jóval meghaladó bevételnövekedésről számolt be, köszönhetően a vállalat legnagyobb márkája, a Gucci termékei iránti rendkívül erős keresletnek.
Szerző(k): Domokos László