indamedia_sales

06.
29.
13:01
Robbantott a Femina, a Dívány is előkelő helyen

Robbantott a Femina, a Dívány is előkelő helyen

A Kreatív.hu a Júzerszkander Speciálban ezúttal a női témákra fókuszáló oldalak olvasottsági adatait nézte meg. Az ilyen tematikájú oldalak közül - a DKT/Gemius mérései alapján - az IndaMedia kiadványa, a Femina stabilan őrzi vezető pozícióját. Az oldalon eltöltött időt tekintve a hazai internetes médiapiac egyik legrégebbi digitális kiadóvállalatának másik lapja, a Diványhoz hónapról hónapra nagyon erős számokat. Az eredményekről a főszerkesztőket kérdezte a Napi.hu.

Szerző(k): Economx
09.
09.
18:40

Tőkeemeléssel gyorsítják az Index fejlődését

Az Indamedia korábbi terveinek megfelelően tőkeemelést hajtott végre leányvállalatánál, az Indexnél, ami egyrészt a törvényi előírásoknak való megfelelést, másfelől a hírportál további, több fronton megvalósuló fejlesztését célozza - olvasható az Indamedia Sales oldalán.

Szerző(k): Szász Péter
03.
23.
16:24
Rég látott rekord dőlt meg a magyar tévében

Rég látott rekord dőlt meg a magyar tévében

Jelentősen esett az RTL Klub Híradó nézettsége, de A mi kis falunk millió feletti nézettséget ért el, ami rég látott rekord. Közben viszont a hét második legnagyobb érdeklődést kiváltó műsora a TV2 egyik adása volt.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
29.
12:06
Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

A járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
19.
10:30
Ránk zárul a világ és idén csak a Balatonra megyünk? - Mi lesz a turizmussal?

Ránk zárul a világ és idén csak a Balatonra megyünk? - Mi lesz a turizmussal?

Online beszélgetéssorozatunkban ma 14 órától Csordás Imre, Dittel Gábor, Erdei Bálint és Flesch Tamás véleményét ismerhetjük meg. Arról beszélgetünk velük, hogy hogyan érintette a turizmust a járvány és mire számíthatunk a jövőben. Mekkora lesz a visszaesés, várható-e idén a belföldi turizmuson kívül más? Az Out of the Box virtuális eseményein választ keresünk arra a rengeteg kérdésre, amit a példátlan jelenlegi helyzet felvet.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
31.
16:00
Az Indamedia társtulajdonosa lett Vaszily Miklós

Az Indamedia társtulajdonosa lett Vaszily Miklós

Az IndaMedia Csoport társtulajdonosa lett Vaszily Miklós, miután megvásárolta a médiacsoport 50 százalékos tulajdonrészét Oltyán Józseftől.

Szerző(k): Economx
03.
31.
13:31
Túl vannak a cégek az első sokkon? - Out of the Box

Túl vannak a cégek az első sokkon? - Out of the Box

Hogyan élhető túl a járvány okozta sokk, mit tehesznek a cégek Magyarországon a túlélés érdekében, illetve mi várható a válság után? Az Out of the Box második adásában Gerendai Károllyal, Billbók Botonddal és Dolezsai Gergellyel beszélgetett virtuálisan Szabó Dániel, a Napi.hu újságírója.

Szerző(k): Economx
03.
30.
13:52
Extremisztánban élünk? Mérő Lászlót kérdezzük

Extremisztánban élünk? Mérő Lászlót kérdezzük

Új videóinterjú-sorozatot indítunk Out of the Box címen, melynek lényege, hogy a karanténból kitekintve más szempontokból nézzük a járványhelyzetet. Tisztázzuk, hogyan hat ránk a home office, maguk a cégvezetők mondják el, hogy éri őket a válság, vagy épp azt, mik a matematika vagy a pszichológia válaszai átalakult világunk kérdéseire. Első interjúalanyunk ezért Mérő László, az ELTE matematikusa és pszichológusa. Arról kérdezzük, hogy a jelenlegi helyzet hogyan írható le Átlagisztán és Extrémisztán világában.

Szerző(k): Economx
11.
29.
16:15
Nevet vált a cemp-x online csoport

Nevet vált a cemp-x online csoport

A cemp-x online Zrt. kiadóvállalat a jövőben Indamedia Network Zrt. néven üzemel tovább. Az Index, a Velvet, a Dívány, a Totalcar, a Femina, a Napi.hu, a Port.hu és a Blog.hu hirdetési felületeit kizárólagosan értékesítő cég pedig Indamedia Sales Kft. néven folytatja működését - jelentették be a cégek.

Szerző(k): Economx