Ma reggelre a Facebook Ausztráliában lekapcsolta a hírszolgáltatók elérhetőségét szolgáltatásán keresztül. A drasztikus és barátságtalan lépésre azért szánta el magát a cég, mert az ausztrálok rá akarták kényszeríteni, fizessen ezentúl a híreket előállító oldalaknak az oldalain megjelenő tartalmakért.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásHúsz esztendővel ezelőtt, 2000. október 2-án kezdte meg a műsorszolgáltatást Magyarország első és azóta is egyetlen hírrádiója, az InfoRádió.
Szerző(k): Domokos LászlóÚjraindul Magyarországon a Szabad Európa 27 év kihagyás után: ahogy korábban, most is amerikai kormányzati forrásból finanszírozzák a működését, ám rádió helyett internetes portál lesz.
Szerző(k): Komócsin SándorA jövő hónapban beindul Magyarországon az amerikai forrásból finanszírozott Szabad Európa Rádió, amely valójában egy internetes portál lesz semleges politikai irányvonallal.
Szerző(k): Komócsin SándorAz elmúlt hetek médiapiaci eseményei után a társadalmi aktivizmus egyre fontosabb témája lett, hogy a hiteles tájékoztatásért az embereknek fizetniük kellene a polarizált magyar médiatérben. Míg sokan lelkesen állítják, hogy fizetnének, a Napi.hu megbízásából a Pulzus Kutató által készített reprezentatív közvélemény-kutatás szerint csak a szűk kisebbség lenne hajlandó költeni az internetes hírekért, ráadásul ők is csak keveset. Egészen más a helyzet Szlovákiában, ahol az ingyenes hírportálok válnak egyre ritkábbakká.
Szerző(k): Szabó DánielTöbb tucat "kamuportált" és hozzájuk kapcsolódó Facebook-oldalt üzemeltető hálózatot lepleztek le a rendőrök. Az elkövetők többek között a koronavírus magyarországi megjelenésével kapcsolatban közöltek valótlan cikkeket - tette közzé a rendőrség pénteken a honlapján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKoronavírusos álhírek gyártóira csaptak le magyar rendőrök.
Szerző(k): Rácz GergőA Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt - írja az mmonline.hu.
Szerző(k): K. Kiss Gergely