hirdetések

09.
21.
15:10
Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.

Szerző(k): K. G.
08.
29.
18:02
Kezdhet aggódni, folytatódik a horror az albérletpiacon

Kezdhet aggódni, folytatódik a horror az albérletpiacon

Hónapról hónapra, lakbércsúcsok dőlnek meg. Nyolc év alatt gyakorlatilag majdnem megduplázódtak az alberletárak nem csak Budapesten, de országosan is. Egy év alatt pedig közel 14 százalékkal drágultak a kiadó ingatlanok.

Szerző(k): Koncsek Rita
08.
29.
14:19
A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.

Szerző(k): Horváth Tibor
08.
20.
18:16
Futhat a pénze után, aki nem figyel oda erre, mielőtt albérletbe költözik

Futhat a pénze után, aki nem figyel oda erre, mielőtt albérletbe költözik

Még augusztusban több ezer fiatal kezdi meg önállóságát és költözik el otthonról az egyetem miatt. Összegyűjtöttük, mire érdemes odafigyelni, ha valaki most köt szerződést. Sok buktató van.

Szerző(k): Horváth Balázs
04.
20.
18:51
10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.

Szerző(k): Gáll Csongor
03.
27.
19:32
Új hirdetésekkel támad az Instagram

Új hirdetésekkel támad az Instagram

A Meta a koronavírus óta küzd a hirdetések csökkenő számával. Mark Zuckerberg cége ezért két új eszközt is bevezet az Instagramon, amelyek célja, hogy újabb lehetőségeket nyissanak a reklámok számára, és növeljék a bevételeket.

Szerző(k): Horváth Tibor