gfk

07.
12.
09:35
Ezzel jó lóra tettek a kereskedelmi láncok

Ezzel jó lóra tettek a kereskedelmi láncok

A GfK évente készülő Kereskedelmi Márkák Analízisének legfrissebb adatai szerint a tavalyi évben ötéves stagnálás után enyhén, de emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak piaci részaránya. E márkák legfőbb bázisául a diszkontok, drogériák és a szupermarketek szolgálnak.

Szerző(k): Economx
04.
27.
08:52
Jó hír jött Németországból

Jó hír jött Németországból

Az előző havinál lényegesen derűlátóbban ítélik meg a gazdasági kilátásokat a német polgárok a GfK piackutató intézet szerdán közzétett, májusra vonatkozó fogyasztói hangulatindexe alapján.

Szerző(k): MTI
04.
17.
09:22
Ők lesznek a vasárnapi boltnyitás legnagyobb vesztesei

Ők lesznek a vasárnapi boltnyitás legnagyobb vesztesei

A boltzártörvény eltörlése pozitív változást hoz a kiskereskedelmi szereplők többségének, s még azok szerint sem lesz nehezebb, akik eddig kivételek voltak. Az új vasárnapi bérversenyt azonban sokan nem fogják bírni - éppen azok, akik a zárva tartással is inkább veszíthettek.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
04.
07:22
Emiatt teljesít majd jól Magyarország - nagy meglepetés érik?

Emiatt teljesít majd jól Magyarország - nagy meglepetés érik?

A magyar GDP-t idén egyértelműen a lakossági fogyasztás húzza. Több kereskedelmi szakértő szerint ugyanakkor nincs szó arról, hogy küszöbön állna a fogyasztás kimagasló, expanzív bővülése. A gyengébb januári kiskeradatok értelmezése pedig eltérő.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
02.
11:52
Nincs minden veszve: egészségesebbet eszik a magyar

Nincs minden veszve: egészségesebbet eszik a magyar

Bár a magyar fogyasztók hagyományos árérzékenysége a tudatos táplálkozásra való törekvés ellen hat, az egészségesnek tartott élelmiszerek iránti igény mégis folyamatosan növekszik - állapította meg a GfK Étkezési szokások felmérése.

Szerző(k): Economx
02.
25.
13:42
Kellemes meglepetés Németországból

Kellemes meglepetés Németországból

A várakozásokra rácáfolva javult a német GfK piackutató intézet márciusra vonatkozó fogyasztói hangulatindexe - derül ki a GfK honlapján csütörtökön közzétett jelentésből.

Szerző(k): MTI-Eco
02.
16.
11:33
Műszaki cikkekre jutott pénz a magyar háztartásokban

Műszaki cikkekre jutott pénz a magyar háztartásokban

A tartós műszaki cikkek értékesítése 8,7 százalékos növekedést ért el tavaly az utolsó negyedévben az előző év azonos időszakához képest, az összforgalom meghaladta a 192 milliárd forintot. A növekedés motorjai a telekommunikációs eszközök és a háztartási nagygépek voltak - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.

Szerző(k): MTI
02.
11.
07:50
A pénzügy még mindig sok magyar gyengéje

A pénzügy még mindig sok magyar gyengéje

A felnőtt lakosság egyharmada nem tartja magát tájékozottnak pénzügyi kérdésekben, ugyanakkor negyedük nem bízik a bankokban, és ötből ketten inkább otthon tartják a pénzüket - derül ki a GfK felméréséből.

Szerző(k): MTI
01.
27.
09:55
Jó hír jött a német gazdaságból

Jó hír jött a német gazdaságból

Az elemzői várakozásoknál kedvezőbben alakult a GfK gazdaságkutató intézet februárra vonatkozó, előremutató német hangulatindexe: a szerdán közölt adatok szerint az index értéke a decemberivel azonos szinten, 9,4 ponton maradt.

Szerző(k): MTI