Vészjelzést küldött a Magyar Reklámszövetség. Gulyás János, a szervezet elnöke azt mondta: a reklámbevételek húsz évvel ezelőtti szinten vannak, az iparág évek óta mélyütések sorozatát szenvedi el.
Szerző(k): K. R.Halljuk, látjuk, mondjuk – ez volt a mottója az Economx hétfői nagyszabású üzleti konferenciájának, ahol szemben a három majom elvével, semmi nem maradt titok az elhangzottakból, lapunk is percről percre tudósított. Összegyűjtöttük a legfontosabb pillanatokat.
Szerző(k): Zádori BenceMiből tevődnek össze az úgynevezett daytime bulik előnyei, miben mások ezek, mint az éjszakai partik, és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi?
Szerző(k): Horváth TiborEgy új kutatás szerint a Z generációnak nehezebb dolga van, mint az elődöknek az ő korukban.
Szerző(k): L. K.A McKinsey kutatása szerint többet fordít erre a termékcsoportra az Y- és az Z-generáció, mint az idősebbek.
Szerző(k): Zádori Bence