Lengyelország megelőzte Oroszországot a legnagyobb ukrán exportpiacok listáján. Erre még nem volt példa, ám az orosz-ukrán viszony megromlása a lengyeleknek kedvez.
Szerző(k): Barabás JúliaNem tört meg a látványpékségek lendülete tavaly sem: a három legnagyobb hazai szereplő tovább növelte bevételét és profitját. Egyre több helyen árusítanak, és bővült a termékkínálatuk. Egyikük már a fesztiválos food-truckozás felé nyitott. Árat is emeltek és fejleszttek is tavaly.
Szerző(k): Szabó DánielNövekvő forgalom mellett esett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten, a BUX 40 387,21 ponton zárt pénteken, 0,50 százalékkal, 200,97 ponttal alacsonyabban az előző heti záróértékénél.
Szerző(k): Szabó DánielNem csupán a vasárnapi kereskedelmi tilalom csökkenti a lengyel áruházak forgalmát, hanem az is, hogy a vevők náluk nézik ki az árut, de az interneten veszik meg.
Szerző(k): Barabás JúliaA munkaerőhiány mérséklésére két éve indították el a nyugdíjas szövetkezeteket, de rövid idő után nélkülözhetővé tették ezeket, hiszen 2019-től minden nyugdíjas járulékkedvezményesen foglalkoztatható. Pedig a rendszer tavaly elkezdett beindulni, már milliárdok mentek az idősekhez.
Szerző(k): Szabó DánielTavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 769 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin kedden. Az adatok alapján igazolódni látszik, hogy tavaly az FMCG-kereskedők minden korábbinál sikeresebb évet tudhatunk magunk mögött, és a toplistán az összes lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest.
Szerző(k): K. Kiss GergelyÚjra kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el a Bosch csoport tavaly Magyarországon, 2019-ben a bevétel szinten maradására számítanak az első negyedév magyarországi adatai alapján - közölte Daniel Korioth, a magyarországi Bosch csoport vezetője, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója csütörtökön, a vállalat budapesti sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): Szabó DánielA román autópiac 23 százalékos növekedést ért el, szemben a magyarországi 7 százalékkal. Darabszámban azonban még a magyar piac áll jobban. Közben az uniós piac mínuszos, ahogy a legnagyobb márkák is.
Szerző(k): Csernátony Csaba