fmcg

12.
23.
18:43
Drasztikus lépésekkel tüntetik el a műanyagot a boltokból

Drasztikus lépésekkel tüntetik el a műanyagot a boltokból

Az Európai Unió vezető szervei egyetértenek abban, hogy soha nem látott mértékben csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok mennyiségét. 2021-től be is tiltanák azok használatát - feltéve, hogy helyettesíthetők.

Szerző(k): Szabó M. István
12.
20.
17:18
Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Elkaszálta a hatóság egy multicég jótékonysági akcióját

Megsértette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát az Unilever Magyarország Kft. a 2015-2017. évi Domestos iskolamosdó felújítási programjaival kapcsolatos hirdetéseivel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapítása szerint, a jogsértés kimondása mellett a hatóság eltekintett az egyéb jogkövetkezményektől - közölte a GVH csütörtökön az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
19.
07:08
Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Nagy fordulat a kávézásban - hová menekül a Coca-Cola?

Immár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
20.
10:39
Nagy pukkanás készül a magyar rágógumipiacon

Nagy pukkanás készül a magyar rágógumipiacon

Halls márkanéven rágógumi jelenik meg a magyar piacon - mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária Kft. ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak.

Szerző(k): Domokos László
06.
04.
18:48
Kijött a magyar üzletek toplistája! Beelőzött a Lidl

Kijött a magyar üzletek toplistája! Beelőzött a Lidl

Tavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, csaknem 809 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin az MTI-vel.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
13.
12:05
Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
05.
22:57
Itt vannak Év terméke díj nyertesei - se alkohol, se hús!

Itt vannak Év terméke díj nyertesei - se alkohol, se hús!

Idén hetedik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a termékeket - közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke az MTI-vel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
18.
11:12
Változás a magyar boltokban

Változás a magyar boltokban

Változnak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.

Szerző(k): Szász Péter
09.
01.
12:17
Lemossa a Lidl a CBA-t - mi lehet a magyarázat?

Lemossa a Lidl a CBA-t - mi lehet a magyarázat?

A diszkontok repítik előre a magyar élelmiszer-kereskedelmi piacot. A munkaerőhiány is váltásra serkent: az Aldi és a Lidl vezet az egy főre jutó árbevétel tekintetében, ami a hatékonyság valódi fokmérője. A Lidl egy főre jutó forgalma négyszerese a Coop Szolnokénak - állapítja meg a blokkk.com.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
02.
15:08
Továbbra is a Tesco a magyar piacvezető

Továbbra is a Tesco a magyar piacvezető

A tavalyi teljesítménye alapján továbbra is a Tesco Global Áruházak Zrt. áll az FMCG (fast-moving consumer goods), a gyorsan forgó fogyasztási cikkek piacának toplistája élén, közel 790 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin.

Szerző(k): Domokos Erika