fmcg

03.
22.
10:06
Erre figyeljen, ha gyereksampont vásárol!

Erre figyeljen, ha gyereksampont vásárol!

A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) 30 gyereksampont vizsgált termékcímke alapján. Azt nézték, hogy vannak-e potenciális egészségügyi kockázatot jelentő összetevők a termékekben, és biztonságosabbak-e független minősítésű termékek. Több olyan terméket is találtak, amely felesleges kockázatot jelentő illatanyagot és kritikusnak mondható tartósítószert tartalmazott.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
21.
10:46
Az egész világon ezt a tíz márkát kapkodják a háziasszonyok

Az egész világon ezt a tíz márkát kapkodják a háziasszonyok

Rangsorolták a világ tíz legnépszerűbb márkáját a vásárlási szokások alapján. 15 ezer márkát vizsgáltak 44 országban. A listán egy kivétellel Magyarországon is jól ismert brandek sorakoznak.

Szerző(k): Economx
09.
08.
09:36
Több tízezer liter hamis mosószer - feketézőkre csapott le a NAV

Több tízezer liter hamis mosószer - feketézőkre csapott le a NAV

Hamis mosószert gyártó üzemeket talált Budapesten a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ellenőrzési csoportja (képünk illusztráció).

Szerző(k): MTI
09.
05.
16:14
Új vezér a magyar Fressnapf élén

Új vezér a magyar Fressnapf élén

Július 1-től új ügyvezető veszi át az irányítást a magyarországi Fressnapfban, Patrick Bontenakels német és ír származású kereskedelmi szakember (képünkön) személyében.

Szerző(k): Economx
08.
15.
15:40
Új kinevezés a Coopnál

Új kinevezés a Coopnál

Augusztus 1-jétől Szabó Attila személyében új beszerzési vezetőt neveztek ki a Co-op Hungary Zrt-nél.

Szerző(k): Economx
07.
22.
16:22
Töretlen a Lindt csokik sikere

Töretlen a Lindt csokik sikere

A stagnáló piac ellenére tovább növelte forgalmát és nyereségét is a Lindt és Sprüngli svájci csokoládégyár.

Szerző(k): MTI
07.
14.
14:39
Így sújtaná a Brexit ökle a Tescót - jól járhat a Lidl

Így sújtaná a Brexit ökle a Tescót - jól járhat a Lidl

A brit tulajdonban lévő áruházláncok - köztük a Tesco és a Marks&Spencer - rosszul járhatnak a Brexitet követő fontgyengüléssel és a megdráguló importtal. A német diszkontláncok viszont az árfolyamhatásoknak és egy Magyarországon is bevált módszernek köszönhetően jól járhatnak.

Szerző(k): Economx
06.
08.
16:20
Ebben senki sem tudta lekörözni a Tescót

Ebben senki sem tudta lekörözni a Tescót

A tavalyi teljesítménye alapján továbbra is a Tesco Global Áruházak Zrt. áll az FMCG (fast-moving consumer goods), a gyorsan forgó áruk piacának toplistája élén, 748,2 milliárd forintos becsült bruttó forgalmával - közölte a Trade magazin.

Szerző(k): MTI
12.
08.
11:11
Változás a Coca-Colánál - megvan a rejtély magyarázata

Változás a Coca-Colánál - megvan a rejtély magyarázata

Szépen alakult az idei év az üdítőital gyártó számára, amely nem csak az élénkülő fogyasztói környezetnek, hanem a vállalat újabb-és újabb marketingakcióinak is köszönhető - mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója (képünkön). Az interjúból az is kiderül, hogy miért mentek össze a kólás palackok.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
27.
09:43
Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Economx